Laland Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Laland har min største respekt. Han er bare.. Hva skal jeg si? Å ja, her: Edit: Tonet ned 1. en del. Et forum utelukkende bestående av et flertall med Benny er drømmen min per nå. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Laland har min største respekt. Han er bare.. Hva skal jeg si? Å ja, her: Edit: Tonet ned 1. en del. Et forum utelukkende bestående av et flertall med Benny er drømmen min per nå. Flere troll? I'm in. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Skulle det være en fornærmelse mot meg, eller? Denne posten og den over er spam. Si en ærlig ting om Vaine, da det er hans tur. Another Edith Leif. Endret 12. juni 2009 av Benny Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Laland er bare flink. Jeg tror jeg misforstår Vaine ganske ofte. Enten er han uforsiktig med formuleringene sine ellers så leser jeg alltid innleggene hans når jeg er trøtt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Lakus er flink med førsteposter, men er til tider litt for åpenbar med sarkasme og ironi i innleggene sine. Det er lett å gjennomskue ham enten han vil det eller ikke, og det er ikke alltid klart hva han mener. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Laland er en av de hygeligste brukerne på forumet. Han er alltid en fornøyelse å snakke med. Han er saklig i innleggene sine og virker alltid blid og hyggelig. Og slikt sprer glede på forumet. Laland er vår lille gledespreder. Også er han jo selvfølgelig vår alles opphøyde moderatoryndling. Har egentlig ingenting negativt å si om ham. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Rider of Reason hadde èn skriveleif og èn dårlig formulering i inlegget over. Jeg ser ikke så mye til ham men av det jeg har sett så er han som oftest seriøst og tuller/kødder ikke. Jeg hører også rykter om at han driver og skriver en bok for tiden. *respekt* Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Benny har vel muligens det beste nicket på hele forumet. *respekt* Ellers har jeg aldri sett Benny så mye her, men det er vel verdt å nevne at han glemte et komma i forrige post, og at han bor i det beste fylket i Norge. *respekt* Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Erlend har en konge signatur og har Azureus eller Utorrent på PC'en sin. Har ikke sett ham så mye, men jeg tipper at han henger i div. HW-tråder. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Benny vet jeg ganske lite om, men han virker hyggelig, også har han en kul avatar. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Vaine ser ut til å ha en del "random" poster i denne tråden, som han ikke har lagt helt sjela i. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 ShampooMacTavish er en organisator av rang, som klarer å dra i gang forumtreff midt i en skokk 14-åringer som ikke vet hva de får lov til å være med på. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 drugiS er en hyggelig fyr, som ikke er redd for å kritisere folk han er uenige i, en veldig god egenskap. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 ShampooMacTavish er en av de store lyspunktene på dette forumet. Han er alltid ærlig og oppriktig, og som oftest svært positiv. Det som kanskje er hans største styrke er at han er veldig inkluderende, og får alle til å føle seg velkommen. Han vet også hva han mener er rett og står for det, noe som også er en god egenskap. Har fakisk ikke annet en positive ting å si om ham. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Rider of Reason bruker litt for mange smileys. Det var egentlig det eneste negative jeg kom på, han virker som en fornuftig mann med meninger man ikke kan si imot. Endret 15. juni 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 drugiS er en person som holder seg saklig i diskusjoner. *thumbs up* Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sadfez er kjempeflink i å fullføre 360-spill når det kommer til utmerkelser. Jeg skulle ønske jeg hadde hatt litt av skillsa hans. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Maury har til tider noen merkelige verbale utbrudd. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 drugis er prippen når det gjelder rettskriving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå