Rider of Reason Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Craxdm vet hvor han skal sette sine grenser. Og lar seg ikke lure av lure moderatorer. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Craxdm poster kanskje litt for mye i denne tråden, med innlegg han egentlig ikke har lagt sjela si i. Har ikke sett så mye til ham/henne på forumet, så jeg vet ikke helt hvordan h*n er. Men, utifra det lille jeg har sett, virker h*n som en hyggelig og grei person. Offtopic: Jeg føler at denne tråden er til for at man skal kunne si sin ærlige mening om brukeren over seg, positivt som negativt. Her får man sjansen til å rose en person, eller kanskje gi litt ris. Da føler jeg det blir litt feil med innlegg som "Aidskake håper jeg er ei kul jente.", "Craxdm sier noe alle vet." og "Paisley kjenner sikkert tanta mi som bor i Drammen.". For meg ser det ut som om det er mange som poster så mye de kan i denne tråden, kun for å bli vurdert selv. Endret 3. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Enig der. Mokko har en litt skrytete signatur av seg, selv om den er fin å se på. Ellers komme jeg ikke på så mye å si, da jeg dessverre ikke husker så mange av postene du har skrevet (annet enn at jeg stort sett synes de i alle fall er velskrevet). Endret 3. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg har ikke mye annet enn positivt å si om Gormers. Han er hyggelig, ikke usaklig og holder et jevnt over godt nivå på innleggene sine. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Dette er jo egentlig ikke "si en positiv ting om brukeren over deg" og jeg burde kanskje derfor la være å skryte hemningsløst av personen over, men, det er faktisk sånn at jeg ikke ser noen ting som er galt med deg Lakus. Nei det er rett, faktisk ikke noen ting. Edit: En ting er det, du røyker :o Endret 3. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Error er det ærlig talt ingenting negativt å si om. Han er altid hyggelig og raus med rosen, noe man ser av signaturen min. Han virker mye eldre enn han egentlig er. Og om man kan kalle noen man bare kjenner gjennom et forum for en venn er Error så nær som man kommer til det. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 RoR er alltid saklig når det trengs og er en forums drøm. Men i dag er signaturen litt merkelig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 ErlendA virker ut fra det jeg har sett som en veldig hyggelig fyr som kan masse om spill og data generelt. Han er også veldig kulturinteressert, da spesiellt innen musikk, og det er jo altid hyggelig. Han fremstår også som veldig saklig der det trengs. Men vi kunne gjerne sett litt mer til ham. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Rider of Reason er ein hyggjeleg person, som skriv ei bok. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Flosshatt er kul, og virker dønn seriøs. Alltid. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Iharal4 has evolved. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Vaine har en veldig pen avatar. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Benny heter BennyTheNoob på spillverket.no Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ateuz er tøff, ettersom har liker Gears of War >8D Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det er vannskelig å forstå teletubbiekid(Noe som er bra). Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 lolidude sine poster kan ofte være random. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Gormers sin avatar er stygg. Bare meg folk ikke klare å si noe hyggelig om, så jeg blir sur. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Bare jeg som klarer å skrive etter trådens regler også da, og ikke "si bare positive ting om brukeren over deg". Endret 10. juni 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå