Gå til innhold

Sei ein ærleg ting om personen over deg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Craxdm poster kanskje litt for mye i denne tråden, med innlegg han egentlig ikke har lagt sjela si i. Har ikke sett så mye til ham/henne på forumet, så jeg vet ikke helt hvordan h*n er. Men, utifra det lille jeg har sett, virker h*n som en hyggelig og grei person.

Offtopic: Jeg føler at denne tråden er til for at man skal kunne si sin ærlige mening om brukeren over seg, positivt som negativt. Her får man sjansen til å rose en person, eller kanskje gi litt ris. Da føler jeg det blir litt feil med innlegg som "Aidskake håper jeg er ei kul jente.", "Craxdm sier noe alle vet." og "Paisley kjenner sikkert tanta mi som bor i Drammen.". For meg ser det ut som om det er mange som poster så mye de kan i denne tråden, kun for å bli vurdert selv.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Enig der.

Mokko har en litt skrytete signatur av seg, selv om den er fin å se på. Ellers komme jeg ikke på så mye å si, da jeg dessverre ikke husker så mange av postene du har skrevet (annet enn at jeg stort sett synes de i alle fall er velskrevet).

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Dette er jo egentlig ikke "si en positiv ting om brukeren over deg" og jeg burde kanskje derfor la være å skryte hemningsløst av personen over, men, det er faktisk sånn at jeg ikke ser noen ting som er galt med deg Lakus. Nei det er rett, faktisk ikke noen ting.

Edit: En ting er det, du røyker :o

Endret av Error
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...