Lakus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 HCG kan bli litt over-engasjert. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) HCG/Svein Erik: Du er en ung og god bruker, som har mange gode, og stengte, tråder. Kjenner sikkert tanta di, send meg en pm. Ellers var det jeg sa om Rider of reason min ærlige mening om han, det er ikke noe negativt om han. EDIT: Lakus er en god bruker, men litt vanskelig å forstå. En kode å knekke, men når du først knekker koden, er det mye morro i han! Endret 2. mai 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 HCG har åpenbart ikke skjønt poenget med denne tråden. Her er det ikke "post noe bullshit om brukeren over deg, så jeg igjen kan bli vurdert" som gjelder, her skal man faktisk si noe om oppfattelsen av brukeren, hva man mener om hans/hennes væremåte etc. Han forstår heller ikke at et ærlig utsagn faktisk kan være et positivt utsagn, "dette er ikke negativ-tråden". Igjen, HCG poster før han helt har tenkt seg om. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Mokko er en skikkelig grei og kul fyr. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 HCG kan være diplomatisk selv når han får presentert direkte irettesettelser. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vaine er virkelig god i Photoshop, og en bruker jeg ikke har sett på en stund. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 HCG, er i likhet med meg en person som gjerne gjør ting uten å tenke først. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 iharal3 har et skikkelig random nick. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 HCG har lett for å rive seg med, tar til tider ting veldig høytidelig og starter litt for mange tråder. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Laland tror han er kul fordi han er moderator. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Laland er den mest sosiale moderatoren på forumet. iharal3 tar en seier for lett! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 HCG har et sitat av meg som ikke hendler om han i signaturen sin, og når man ser på hvem det sitatet er ment til blir plutselig hele skjiten litt mer tvilsomt. iharal3 har et hat mot Gears of War. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Når jeg tenker Lakus, tenker jeg ''Woot!''. Lenke til kommentar
Cee_T Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 hcg virker ok. dog det bildet kan endre seg over tid. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ballus virker som en hyggelig person. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Laland er alltids kul og fresh Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 GhostViper er nesten alltid snill og glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå