Mokko Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Rider of Reason er en veldig grei, hyggelig og hjelpsom fyr, som sprer glede og kunnskap på forumet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Mokko er en hyggelig liten gledespreder som tar forumeringen sin seriøst, noe han har bevist gang på gang ved å poste innlegg fra de merkeligste plasser. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Rider of Reason aka Ridder Gunn er en svirrete nordlending med sans for litteratur. Han er en kjempekar som ikke er redd for å kaste seg inn i en god diskusjon med innlegg på langt over 2-3 setninger, et godt humør, et inkluderende vesen og en humor som er veldig god som seg hør og bør for en fra nord-Norge. Han har en sterk vilje (så vidt jeg vet iallefall), og er ikke redd for å ta en side som er upopulær for å fremme argumenter rundt saken, som også kan hjelpe til å spre forståelse, en alt for undervurdert egenskap i dagens forumverden. Han står samtidig på sine meninger, men er verken bastant eller ignorant og er derfor et vesen av kompromiss som i mine øyne er alt annet enn en svakhet. Skal du henge på Gamer får du håpe at du bumper inn i RoR, for han er en knall fyr som er verdt å kjenne uavhengig av hvilken kjennskapsgrad det er snakk om. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Snurreleif er en bruker med meninger som ligner på mine mange ganger. Har også humor og noe nyttig å komme med i mange samtaler og diskusjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Altf4 virker som en morsom og lett omgjengelig type. Sett mye til i SO1 Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) TøseGuri er en omegle fyr, forhåpentligvis ikke en av de som spør "asl", og er født i det beste året, nemmelig 1990. Han er også en aktiv bruker i siste ordet tråden. Endret 6. november 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nostalgic er jeg sikker på at jeg har sett ved flere anledninger, men jeg har aldri bitt meg merke i nicket hans, bare avataren, og det er litt merkelig, for jeg er vanligvis ikke et avatar-menneske, men et nick-menneske. Han er 90-modell, og han har plassert Dragon Age: Origins på toppen av topp 50-listen sin, enda han ikke har spilt det før, hvilket virker litt fanboyistisk. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Eplefe er en dame med noen awesome tatoveringer, svært så aktiv i siste ordet fra det jeg har lagt merke til. Hvis jeg skal gjette hvilken "modell" du er, ville jeg ha sagt 80-modell. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Mange i tråden ser ut til å ha misforstått trådens hensikt. Det handler jo ikke om å si det du vet om personen over, men å si en ærlig ting om han/hun. Å si at en person er født i 1989 og har to søsken er da mer en observasjon enn en ærlig kommentar. Det er min ærlige kommentar Endret 9. november 2009 av Lakus Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Lakus er en fyr jeg mener er "god" ( vanskelig å si om det er en observasjon) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå