worthy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Alle med "All your base are belong to us" avatar er skumle, samt han vil jo at du skal lukke vinduene dine med det lure brukernavnet hans! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Worthy er en utrolig hyggelig kar, han. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 HCG og meg er litt like - vi skiller oss ut ved å være småbarn og gamliser. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 AltF4 er ein utruleg intellegent fyr, som er lett og hyggjeleg å snakke med. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 At Flosshatt klarte å skrive "relativt er også relativt" når han lagde den signaturen han har nå er litt utrolig. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 At Lakus trakk fram ein liten skrivefeil som er nokre månedar gamal, skuffa meg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Flosshatt er en særdeles smart fyr. Han har sterke meninger som han ikke er redd for å gi uttrykk for og forsvare, og er derfor en det altid er hyggelig å ha med i en diskusjon (spesiellt når han er på din side ). Endret 3. oktober 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Rider of Reason virker som en alright fyr. Vet ikke så mye om h*n enda. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Tøseguri frykter jeg har en løgn i signaturen sin Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Vaine har jeg funnet ut har veldig god (les: lik min egen) smak i mange ting. Både spill, musikk, bøker og bilder, ja til og med ned til at han missliker kaffe. Han er også en hyggelig og hjelpsom kar med god sans for humor. Også er han Tromsøværring, hvem kan unngå å like slike karer? ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg kan gjerne unngå å like tromsøværinger, men akkurat Rider of Reason har jeg ingen grunn til å mislike. Hyggelig fyr det går an å ha en ordentlig samtale med, en ordentlig tullesamtale med og noe midt i mellom. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 AltF4 er en oppegående barnehageonkel som ingen misliker. En flott fyr som alltid skriver flotte innlegg. (så vidt jeg vet.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Lexiboij har jeg ikke sett mye til, men virker som en hyggelig fyr. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 TøseGuri er hårete. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 teletubbiekid: Prøver å være ekkel og trollete, men jeg vet at han eeegentlig er en søtnos. HAH! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Wildheart klamrer seg fast til teorien sin om at jeg er snill og grei, akkurat som en mor som ikke vil innse at hennes sønn stjeler legoen til klassekameratene sine. HAH! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Teletubbiekid er en som prøver å være den dødsens ærlige og på grensen frekke fyren på forumet, som egentlig røper seg alt for mye med bruk av særdeles Donald Duck inspirerte smilies som sier at innerst inne er han bare en lodden vaniljebolle med sjarm. (på tross av sine fordommer). Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 oh shit oh shit oh shit. du nærmer deg sannheten, men slimeyene er faktisk mer inspirert av Lucky Star og lignende, ikke Donald. Snurreleif er en gammel og verdensvant sosialist som flyttet hjemmefra i ung alder for å legge ut på et eventyr som viste seg å være hans portal til et liv i fattigdom og snylteri. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Mjo, sosialist og snylter er jeg riktignok ikke, men ellers treffer du spikeren på hodet. Jeg glemte forresten å nevne at du er tidvis ganske morsom. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Snurreleif er som navnet tilsier en skrivefeil fra Looney Tunes. ^_^ Men til tross for det så er han en fremragende person med god moral, et skarpt og tenkende sinn, og akkurat den barnligheten han trenger. Han er alltid saklig og tar gjerne del i en god diskusjon, men er også morsom og blir like gjerne med på litt tullprat også. Alt i alt en person man er stolt av å kjenne(selv om det bare er via internett). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå