AltF4 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Lexiboij virker som en oppegående fyr jeg gleder meg til å herje i Borderlands med Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 AltF4 er forumets Grand Old Man. Han er en foregangsperson og kanskje også et forbilde for enkelte. Virker i alle fall som en hyggelig og morsom type. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Rider of Reason er SRS business og han har preika om å skrive en novelle med forumets medlemmer som karakterer elns. Jeg venter i spenning fortsatt=) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Teletubbiekid er forumets Wild Card, eller som han sikkert ville beskrevet seg selv "ikke så politisk korrekt som mange av oss andre". Han har en del "spesielle" meninger, men han står for det han mener og tørr å gi uttrykk for dem også. Det er jo alltid positivt. Også er han med å spre farge og humor på forumet. Alt i alt en flott fyr, selv om han kan virke litt skummel i starten. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Rider of Reason virker som en seriøs fyr som er lett å kjenne igjen her på forumet. Han kommer ofte med gode innlegg, noe som gjør han til en som bidrar mye på forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Nostalgic har jeg ikke sett så mye til, men det jeg har sett tilsier at han er en hyggelig fyr. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Tøseguri er en brunnette. Endret 26. september 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Safir Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Vaenas fremstår veldig hyggelig her på forumet. Han er av typen som er litt sta, og gir seg ikke før han når målet sitt. Pleide å henge en del i SO og bidro til et koselig miljø, men trappet ned grunnet skole og skolearbeid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Wildheart stalker meg. Og jeg stalker henne. Annet enn det: Utrolig koselig jente. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Vet ikke så mye om TøseGuri men virker som en aktiv bruker i denne delen av forumet. Innleggene jeg har sett har vært gode. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Nostalgic er en hyggelig person og en god bidragsyter på forumet, men har desverre ikke sett så mye til ham i det siste. Han har en god smak for spill og serier (les: ganske lik min egen), og har mange gode innlegg både her og der på forumet. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Han over her er en person med mye fornuft og vet i skallen som har formidlet sine ord med mange fine innlegg på dette forumet ^^ Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Erik er av en eller annen grunn en som jeg legger merke til veldig godt, mulig det er avataren som er litt mystisk. Ser ut som en fiskestang, noe som gjør at jeg tenker på han som en friluftskar, haha. Ellers så har jeg sett en del gode innlegg av han rundt omkring. Bidrar en god del her på gamer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Nostalgic skrev jeg om for ikke så lenge siden, men nå vil jeg i legge til at han er en morsom fyr som skriver saklige poster. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 AltF4 er en snill fyr som er et must på dette forumet, ser han nesten overalt og han bidrar veldig mye til å få et bra forum her på gamer.no. Postene hans er veldig gode, har ikke sett en eneste dårlig post av han, ihvertfall ikke på denne tråden, hehe. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Nostalgic: En som støtter Gamer.no 100% Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 MadRos har jeg ikke sett så veldig mye til, men ut fra det jeg har sett virker han som en grei fyr som ikke kvier seg for å si hva han mener. Også er han kanskje en tanke gal (etter navnet å dømme). ^_^ Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Rider of Reason, kjennder deg ikke egentlig, men sett deg ganske mye idag i forumet Aktiv bruker, du er morsom og har godt språk i det du skriver, flink på skolen? Men du er ikke så gammel, rundt 18-22 er du i hvertfall. Du er også ærlig, og ganske flink å tolke personer ut i fra deres inlegg <_< Traff ganske godt på meg Endret 30. september 2009 av MadRos Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 MadRos har jeg aldri sett før, men virker som en hyggelig fyr. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Sliter litt med å fange TøseGuri, til den grad at jeg er usikker på kjønn til og med. Men signaturen lyver, såpass vil jeg si! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå