Gå til innhold

Elder Scrolls for bokormer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, kan jo fint gå an, i og med at eg kjenner vannvittig mange, inkludert meg sjølv, som har brukt mang ein time på å sitte i bibliotekene ein finn inne i spelet for å lese bøkene. Litteraturen der er jo fantastisk, og historiene er kjemperike.

 

Får berre håpe dei ikkje graver seg under i sitt eige kanon-materiale.

Lenke til kommentar
Tja, kan jo fint gå an, i og med at eg kjenner vannvittig mange, inkludert meg sjølv, som har brukt mang ein time på å sitte i bibliotekene ein finn inne i spelet for å lese bøkene. Litteraturen der er jo fantastisk, og historiene er kjemperike.

 

Får berre håpe dei ikkje graver seg under i sitt eige kanon-materiale.

 

 

Jeg tenkte det samme, husker spesielt fortellingen om kjøpmannen som reiste gjennom Black Marsh da vogntoget ble angrepet av en bande Argonians, og sidemannen hans ble røsket ut av setet og slaktet på stedet. Vanvittig godt fortalt og spennende lesning!

 

Greg Keyes har vel ikke så mye med historiene fra Oblivions litteratur å gjøre, men det kan jo bli interessant likevel..

Lenke til kommentar

Litteraturen fra Elder Scrolls serien kunne jo blitt gitt ut i sin egen samlebok uten store justeringer overhodet. Jeg ville faktisk foretrukket det fremfor en bok som skal foregå i Tamriel. Jeg liker nemlig ikke helt tanken på at mellom Oblivion og det neste har det skjedd en hel masse saker som jeg ikke fikk utforske selv. Om en flyvende by flyr rundt over Tamriel vil jeg være der å utforske denne byen. Jeg vil være der, og ikke lese om å være der. Men om boka faktisk holder en god standard skal den bli lest.

Lenke til kommentar

Svært så skeptisk. Men blir det noe jeg leser i framtiden så blir det vel dette.

 

Litteraturen fra Elder Scrolls serien kunne jo blitt gitt ut i sin egen samlebok uten store justeringer overhodet. Jeg ville faktisk foretrukket det fremfor en bok som skal foregå i Tamriel. Jeg liker nemlig ikke helt tanken på at mellom Oblivion og det neste har det skjedd en hel masse saker som jeg ikke fikk utforske selv. Om en flyvende by flyr rundt over Tamriel vil jeg være der å utforske denne byen. Jeg vil være der, og ikke lese om å være der. Men om boka faktisk holder en god standard skal den bli lest.

 

Oi var sikker på at du bare fant på det med flyvende by helt til jeg leste artikkelen. Men Wow... Hva skal jeg si. Det hadde jeg ikke ventet.

Lenke til kommentar

Dette kan bli spennande, eg har lest ganske mange av bøkane inne i spelet(eller på uesp.net), og dei er gode, men eg hadde nok foretrukket viss dei skreiv historiar som foregår før Oblivion. Kanskje ein utdyping av krigen mellom Chimer og Dwarfs(og forråderieg til Dagoth, Vivec, Almaxia og Sotha Sil) eller noko sånt. Ein flygande by høyres ikkje så spennande ut, men eg skal nok kjøpe boka når ho kjem ut uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...