Gå til innhold

[LØST]Hva er forskjellen på "Medlemmer" og "Medlemmer*"?

Anbefalte innlegg

Som alle vet står det under folk om de er medlemmer eller moderatorer osv, men jeg har også lagt merke til at det er noen som har "medlem*" i stedet for bare "medlem". Hva betyr det? Er det noe ekstra eller noe sånt?

Eksempel:

Eksempel.jpg

Endret av Erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Fakta 1: de er bare vanlige som akkurat alle andre. Ingen forskjell, det har Laland sagt, og jeg har skrevet det her rundt 9 ganger til deg øyvind.

Lenke til kommentar

Det er ingen forskjell. En enkel test ble gjennomført og ikke alle medlemmene ble ført tilbake til den vanlige. Skal gjøre dette i løpet av dagen.

Gjorde forøvrig emnetittelen på denne tråden mer beskrivende.

Lenke til kommentar
Det er ingen forskjell. En enkel test ble gjennomført og ikke alle medlemmene ble ført tilbake til den vanlige. Skal gjøre dette i løpet av dagen.

Gjorde forøvrig emnetittelen på denne tråden mer beskrivende.

Ossen type test? Eller er det "top secret"?

Lenke til kommentar

Jeg vil tippe det var en test for å sjekke forskjellige måter å forhindre spam-botter på. Det var jo et forslag i en annen tråd om at alle brukere med 0 innlegg fikk et forbud mot å sende PM's. Det fordi SPAM-bottene svært sjeldent har noen innlegg før de begynner å sende ut PM'er. Forslaget gikk derfor ut på at alle medlemmer med 0 innlegg ble plassert i den medlemsgruppen som ikke kunne sende PM. Med en gang de postet sitt første innlegg ville de automatisk bli flyttet tilbake til den normale Medlemsgruppa, og derfor ha muligheten til å sende PM.

Anyways så er det da min gjetning at dette var en test for å se om noe sånt kunne gjennomføres, men selvfølgelig uten å frata noen muligheten til å sende PM.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...