Erik Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Som alle vet står det under folk om de er medlemmer eller moderatorer osv, men jeg har også lagt merke til at det er noen som har "medlem*" i stedet for bare "medlem". Hva betyr det? Er det noe ekstra eller noe sånt? Eksempel: Endret 27. april 2009 av Erik Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Endelig var det en tråd oppe. Jeg har sikkert spurt om dette 10 ganger nå men har enda til gode å få et ordentlig svar.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Do wanna know. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Spekulasjon 1: De har fått "warn" Spekulasjon 2: Tvilsomme postere som moderatorene skal holde ekstra godt øye med Spekulasjon 3: Jailbaits ( ) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Spekulasjon 4: De er top secret undercover agents som jobber for å ta oss all. Gud hjelpe oss alle. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Fakta 1: de er bare vanlige som akkurat alle andre. Ingen forskjell, det har Laland sagt, og jeg har skrevet det her rundt 9 ganger til deg øyvind. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det er ingen forskjell. En enkel test ble gjennomført og ikke alle medlemmene ble ført tilbake til den vanlige. Skal gjøre dette i løpet av dagen. Gjorde forøvrig emnetittelen på denne tråden mer beskrivende. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Og jeg har skrevet det her rundt 9 ganger til deg øyvind. Det har du nok ikke. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Det er ingen forskjell. En enkel test ble gjennomført og ikke alle medlemmene ble ført tilbake til den vanlige. Skal gjøre dette i løpet av dagen. Gjorde forøvrig emnetittelen på denne tråden mer beskrivende. Ossen type test? Eller er det "top secret"? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg vil tippe det var en test for å sjekke forskjellige måter å forhindre spam-botter på. Det var jo et forslag i en annen tråd om at alle brukere med 0 innlegg fikk et forbud mot å sende PM's. Det fordi SPAM-bottene svært sjeldent har noen innlegg før de begynner å sende ut PM'er. Forslaget gikk derfor ut på at alle medlemmer med 0 innlegg ble plassert i den medlemsgruppen som ikke kunne sende PM. Med en gang de postet sitt første innlegg ville de automatisk bli flyttet tilbake til den normale Medlemsgruppa, og derfor ha muligheten til å sende PM. Anyways så er det da min gjetning at dette var en test for å se om noe sånt kunne gjennomføres, men selvfølgelig uten å frata noen muligheten til å sende PM. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Nooo, jeg har mistet stjernen min Q.Q Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg