LarZen Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Er det ute på PSN? Nei ikke enda..men det skal komme. Ikke noe info om når enda .... Lenke til kommentar
Apno Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Blir det gratis, eller må vi betale for det? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Det er gratis men basert på micro transitions og betaling for å få tillgang til mer content...rundt 30kr i mnd tror jeg det var. Info er på hjemmesiden...dem runda vel 4millioner kontoer nå tror jeg..det vokser voldsomt. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Så kjedelig, håpet på at det var gratis. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det er jo gratis, men hvis du vil ha flere ting og slikt må du betale, men du vil klare deg fint uten å betale. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Noen som har brukt noe form for HTTP-tunneling for å få spilt det? Sliter med å få spilt det på jobb. Alle har ferie, så det er kun tre av oss på jobb. Birger Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det er jo gratis, men hvis du vil ha flere ting og slikt må du betale, men du vil klare deg fint uten å betale. Da misforsto jeg det han sa da. Hvis det da er gratis så kan det hende at jeg prøver det. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Er så absolutt verdt det Digger det veldig masse... Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå