LarZen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Free Realms går live imorra den 28.04.09 Det er snakk om pc versjonen som går live da og en versjon til PS3 kommer senere via PSN. Spillet er "gratis" å spille men med mulighet for betaling for å få tilgang til spesiele ting i spillet. Jeg har vært i betan og spillet imponerte meget og det blir nok et av årest mest populære mmorpg spill for både unge og eldre mmorpg spillere. Dem som har lyst å prøve kan gå til http://www.freerealms.com/ imorra og teste spillet selv, en liten download er alt som trengs for å starte å spille. Endret 2. mai 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 For meg, virker spillet er mere rettet mot de unge. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) For meg, virker spillet er mere rettet mot de unge. Ja det er veldig barne venlig men om du ser forbi dem sukkersøte fargene så er det ikke så dumt, når spill som World of Warcraft med sin barnslige setting apelerer til så mange så vil nok Free Realms være et fint alternativ for dem yngre og faktisk endel eldre der ute. Har lest rundt på nettet at endel opp i årene faktisk liker spillet og kommer til å fortsette nå som beta er over. Meg selv som er over 30år likte spillet og kommer definitivt til å spille mer når serverene er oppe igjen, tror dette spillet kommer til å bli en bra hit i 2009. Endret 28. april 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Utrolig lett installasjon på spillet da. Vel, skader ikke å se hva det har å tilby. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Launch trailer ute: http://kotaku.com/5230790/free-realms-laun...flying-squirrel Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 de bruker vel samme gratis modell ala runescape tenker jeg, at det er bare er en begrenset del som er gratis, men fullt spillbar, men for å få tilgang på godsakene må du bli abonnement Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 _LarZen_: Hvilken server spiller du på? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 _LarZen_: Hvilken server spiller du på? Ser ut som en kan velge mellom vær gang? Står på Server 1 nå og går under navnet Rickdangerus Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 _LarZen_: Hvilken server spiller du på? Ser ut som en kan velge mellom vær gang? Står på Server 1 nå og går under navnet Rickdangerus Du kan velge mellom hver gang, ja. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ellers takk. Så litt vel barnslig og simpelt ut for min smak. Holder meg til Eve jeg Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Det værste er at grafikken er nesten like bra som i World of Warcraft...sier kanskje litt hvor utdatert wow er når et web basert spill leverer "nesten" samme varene...hehe. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Et par bilder jeg har tatt idag: Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Installasjonen går fort så det er jo bare å prøve. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Prøvde det her om dagen, men det er ikke noe for meg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Intervju av creative director: Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Har spilt det de siste dagene. Liker spillet veldig godt! Har dog ikke betalt for å være medlem. Heller få en grei erfaring med gratisversjonen. Birger Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Venter bare på PS3 versjonen jeg nå, testa det på pc og vet det er helt "ok" og underholdene nok...håper bare SOE får fingeren ut av fua snart. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er veldig enkelt spill egentlig. Mangler en del funksjoner synes jeg. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå