Gå til innhold

Free Realms tråden

Anbefalte innlegg

Free Realms går live imorra den 28.04.09 Det er snakk om pc versjonen som går live da og en versjon til PS3 kommer senere via PSN.

Spillet er "gratis" å spille men med mulighet for betaling for å få tilgang til spesiele ting i spillet. Jeg har vært i betan og spillet imponerte meget og det blir nok et av årest mest populære mmorpg spill for både unge og eldre mmorpg spillere.

Dem som har lyst å prøve kan gå til http://www.freerealms.com/ imorra og teste spillet selv, en liten download er alt som trengs for å starte å spille.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For meg, virker spillet er mere rettet mot de unge.

Ja det er veldig barne venlig men om du ser forbi dem sukkersøte fargene så er det ikke så dumt, når spill som World of Warcraft med sin barnslige setting apelerer til så mange så vil nok Free Realms være et fint alternativ for dem yngre og faktisk endel eldre der ute.

Har lest rundt på nettet at endel opp i årene faktisk liker spillet og kommer til å fortsette nå som beta er over.

Meg selv som er over 30år likte spillet og kommer definitivt til å spille mer når serverene er oppe igjen, tror dette spillet kommer til å bli en bra hit i 2009.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...