Gå til innhold

Svineinfluensaen!

Loeftw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har søsteren min fått svineinfluensa, og vi må være isolert i en uke :D

Kan du be henne hoste i en svamp eller noe (hva holder best på sånne virus/bakterier?) og sende den med posten til meg, takk? :)

EDIT: Vet dere smittekilden?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Å være syk er et tegn på svakhet. Å ville bli syk er også et tegn på svakhet, bare mye større.

Å ønske at man blir smittet er da definitivt et tegn på selvsikkerhet og styrke. Det viser at man ikke er redd for å bli smittet og at man er sikker på at man vil overvinne sykdommen. Om man blir smittet og overvinner sykdommen vil man komme sterkere ut av det enn en som ikke har vært smittet i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Når baktanken er at man vil bli immun og man vet at sykdommen knapt er farlig er det da vel ikke noe tegn på selvsikkerhet og styrke. Da er man redd man ikke vil være sterk nok til å bekjempe en sterke versjon av sykdommen. Blir som å drepe en i lavere level på WoW slik at han ikke skal kunne drepe deg når han er høy level. ;)

Skal la dere være i fred i tråden deres.

Hilsener fra den friske siden av karantenen!

Endret av Joakim_B
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Sykdommen er farlig, selv for de unge og friske, saa jeg ville ikke aa blitt syk.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Å være syk er et tegn på svakhet. Å ville bli syk er også et tegn på svakhet, bare mye større.

Idiot.

Sykdommen er farlig, selv for de unge og friske, saa jeg ville ikke aa blitt syk.

Sykdommen har lavere dødelighet enn vanlig influensa. Hvis denne er farlig, så er jo med andre ord standard influensa farligere. Er slike som deg, som gjør at dette blir så jævlig oppblåst i media. Om det er fordi dere er lettpåvirkelige fra media, eller bare naive får så være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...