Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har ikke bitt negler paa en uke, kanskje det er svineinfluensaen som kan endelig sette en stopper for det? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Nå har søsteren min fått svineinfluensa, og vi må være isolert i en uke Endret 8. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Gi meg gi meg, gi meg! Jeg vil ha en ferieuke til Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Gi meg på starten av uken etter neste uke. Tre dager skole for å orientere meg om de nye klasserommene, lærerne etc. skal jeg nok klare, men etter det vil jeg sove. Lenge. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Nå har søsteren min fått svineinfluensa, og vi må være isolert i en uke Kan du be henne hoste i en svamp eller noe (hva holder best på sånne virus/bakterier?) og sende den med posten til meg, takk? EDIT: Vet dere smittekilden? Endret 8. august 2009 av Mokko Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Svineinfluensa er et must nå som skolen starter. Kan klare første uke, men ikke mer! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Går å ønsker å bli syke, høres litt feil ut i mine ører:) men men! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Å være syk er et tegn på svakhet. Å ville bli syk er også et tegn på svakhet, bare mye større. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ikke når man blir imun mot senere mutasjoner. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Enei. Jeg hadde betalt for et par doser svineinfluensa som jeg kan ta når det trenges.. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Å oppsøke sykdom er svakt, uansett hva du begrunner det med. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Kall meg svak, men jeg skulle gjerne fått svineinfluensa. Å bli imun mot fremtidige variasjoner og mutasjoner av den samme sykdommen er det verdt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Enig der, Laland. Svakhet eller ikke, det er noe jeg blåser en lang mars i når jeg vet jeg er trygg for verre saker i fremtiden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Å være syk er et tegn på svakhet. Å ville bli syk er også et tegn på svakhet, bare mye større. Å ønske at man blir smittet er da definitivt et tegn på selvsikkerhet og styrke. Det viser at man ikke er redd for å bli smittet og at man er sikker på at man vil overvinne sykdommen. Om man blir smittet og overvinner sykdommen vil man komme sterkere ut av det enn en som ikke har vært smittet i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Når baktanken er at man vil bli immun og man vet at sykdommen knapt er farlig er det da vel ikke noe tegn på selvsikkerhet og styrke. Da er man redd man ikke vil være sterk nok til å bekjempe en sterke versjon av sykdommen. Blir som å drepe en i lavere level på WoW slik at han ikke skal kunne drepe deg når han er høy level. Skal la dere være i fred i tråden deres. Hilsener fra den friske siden av karantenen! Endret 9. august 2009 av Joakim_B Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Sykdommen er farlig, selv for de unge og friske, saa jeg ville ikke aa blitt syk. Endret 9. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Å være syk er et tegn på svakhet. Å ville bli syk er også et tegn på svakhet, bare mye større. Idiot. Sykdommen er farlig, selv for de unge og friske, saa jeg ville ikke aa blitt syk. Sykdommen har lavere dødelighet enn vanlig influensa. Hvis denne er farlig, så er jo med andre ord standard influensa farligere. Er slike som deg, som gjør at dette blir så jævlig oppblåst i media. Om det er fordi dere er lettpåvirkelige fra media, eller bare naive får så være. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ikke når man blir imun mot senere mutasjoner. Blir man immun mot en mutasjon da? Når et virus muterer får det jo ny DNA, og da stiller jo alle på bar bakke, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå