Gå til innhold

Svineinfluensaen!

Loeftw

Anbefalte innlegg

Hehe, svineinfluensa. Jeg er ikke det grann redd for den sykdommen du, jeg er faktisk mer redd for at jeg blir utsatt for grovt ran hjemme, eller på gaten. Det er mye annet som dreper mange fler her i verden enn svineinfluensaen, hva med sult som tar haugevis av liv, eller HIV/AIDS? Hvor er den store aktiviteten akkurat nå for å fjerne dette en gang for godt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, svineinfluensa. Jeg er ikke det grann redd for den sykdommen du, jeg er faktisk mer redd for at jeg blir utsatt for grovt ran hjemme, eller på gaten. Det er mye annet som dreper mange fler her i verden enn svineinfluensaen, hva med sult som tar haugevis av liv, eller HIV/AIDS? Hvor er den store aktiviteten akkurat nå for å fjerne dette en gang for godt?

Angåande HIV/AIDS er jo faktisk aktiviteten ganske stor. Det er bare det at vi ikke får høre noe om det siden det er så langt unna! :D

Lenke til kommentar
Hvorfor? Det eneste vi har gjort er og ødelegge naturen, torturert dyr og ødelagt oss selv.

Er ikke alle som er sånn veit du, noen vil faktisk ha forandring ;) Må du få hodet opp av rævva :( Judas! :D

Endret av NerdRage
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Så på sommertid på TV2 i går (tror jeg, veldig dårlig program btw) og der var det en som snakket om svineinfluensaen og han sa at så mye som en av fire vil komme til å få svineinfluensa i Norge og at man forsøker nå å sikre at arbeidsplasser kan jobbe med 60% mennesker på jobb. Altså, på det høyeste vil 40% være syke samtidig. Han sa også at det er viktig å (hvis du får svineinfluensa) være sikker på at det er borte. La det gå noen dager etter at du føler deg helt frisk, så det er garantert at det er borte.

pigfluuu.jpg

Endret av Nostalgic
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Litt kjedelig å ha planlagt både en London og en New York tur i disse dager. Menmen, regner med at den verste hysterien er over innen den tid. Kan være en finfin tid å skaffe seg litt ekstra skolefri, though!

Jeg skal til Spania nå 3. August. Vg prydet idag avisen med "Ikke reis til disse landene: Spania, Italia, St.brit.. osv. Mamma ble litt bekymret..

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...