Gå til innhold

Svineinfluensaen!

Loeftw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ingen pandemi, iallefall ikke enda. Så langt er det mest hysteri. F.eks. de 100 døde i meksiko som viste seg å være ca 10, muligens økt litt siden jeg sjekket sist.

Det var antall dødsfall forårsaket av svineinfluensan ja, men det er fortsatt ikke noe å kødde med.

Lenke til kommentar

Det er jo bare helt rart at de slakter 300.000 griser! Nå spiser jo ikke muslimer så mye gris, men svineinfluensa smitte rmellom mennesker også så jeg tviler på at dette vil stoppe en pandemi(Ikke det at jeg tror det blir en pandemi)

Lenke til kommentar
Vanlig influensavaksine har vi. Det burde vel holde en stund.

Mot vanlig influensa, ja. Svineinfluensa er et annet virus.

For øvrig ble tallet nedjustert til 7 døde eller noe i Mexico. Media kan krisemaksimere så mye de vil, verden kommer ikke til å gå under. Det dør flere av helt vanlig influensa hvert år enn det kommer til å dø av dette.

Lenke til kommentar

Husker når det var helt kaos når fugleinfluensa ble påvist, spesielt norske medier hypet det opp og sa: Ikke spis kylling da får du fugleinfluensa!!

At WHO har skrudd opp alarmnivået er bra siden denne syken er mer farligere en fugleinfluensaen, og da er alle landene i beredskap så i tilfelle dette kan bli en ganske farlig epedemi

Vi i Norge har det ikke enda men det kommer nok....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...