Wartom_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det er jo høyst suicidalt lolidude. Episk, ja, men suicidalt alikevel. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Selvfølgelig, inkludert meg selv. Hadde sittet oppå atombombene og ropt '' Hiyah'' når det dalte ned. Da har du ikke noe glede av det. Selvfølgelig er det egoistisk å tenke sånn men egentlig veldig fornuftig med tanke på overlevelse. Uansett kan det hende verden ser bedre ut om noen hundre år, hvis menneskene er så ille som du sier vil vi alle dø ut naturlig og verden vil sakte men sikkert bli bedre av seg selv. Det vil sikkert gå fortere enn hvis hele jorda er full av radioaktivt avfall Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hører ikke hva du sier. Er opptatt meg og lage atombombe. Okey, nå kan jeg høre hva s........ *BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM* Piiiiiiiiiiiiiiip Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Jeg anbefaler boka "hvordan sage en dame i to"! Der står blant annet oppskriften på atombomber. Boka sier det vanskligste blir å smugle det radioaktive stoffet ut fra det gamle østblokklandet du tilfeldighvis besøkte ^_^ Ellers er alt piece of cake. Ontopic: Jeg har hørt svineinfluensa er påvist i Frankrike.... Endret 28. april 2009 av Snapz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da kan du jo bare ta deg selv med en kniv lolidude, og la oss andre som trives sånn ok her få leve videre? Hm, mulig smitte på AHUS... Bor ikke så fryktelig langt unna! Med mindre jeg er skada, da er det langt dit Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da kan du jo bare ta deg selv med en kniv lolidude, og la oss andre som trives sånn ok her få leve videre? Neinei, jeg bryr meg. Har ikke lyst til og la dere lide, så dere må dø Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da kan du jo bare ta deg selv med en kniv lolidude, og la oss andre som trives sånn ok her få leve videre? Neinei, jeg bryr meg. Har ikke lyst til og la dere lide, så dere må dø Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jaja. Tror jeg dør av natural causes før du tar over verden skal jeg være helt ærlig Dessuten bryr du deg jo ikke når du vil la oss dø selv om vi trives. This is going off topic. Fast. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Pandemier er naturens måte å renske ut de svake.Dette er hardt og brutalt ; men vi er for mange mennesker på jorda allerede ! Svine influensaen er bare blåbær, større greier må til for å opprettholde balansen mennesket/naturen. Tror du naturen tok jetfly med i beregningen? Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Pandemier er naturens måte å renske ut de svake.Dette er hardt og brutalt ; men vi er for mange mennesker på jorda allerede ! Svine influensaen er bare blåbær, større greier må til for å opprettholde balansen mennesket/naturen. Tror du naturen tok jetfly med i beregningen? Ser på wiki at svineinfluensa er påvist i Israel, men selv om opp til 300 kan være syke i USA er ingen døde ennå Dette kommer nok ikke til å drepe noen med det første. Jeg er nesten like redd for lolidude's morderiske planer en dette viruset nå Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ser på wiki at svineinfluensa er påvist i Israel, men selv om opp til 300 kan være syke i USA er ingen døde ennå Dette kommer nok ikke til å drepe noen med det første. Jeg er nesten like redd for lolidude's morderiske planer en dette viruset nå Kan være being the operative word. Tenk dere hvor mange som er syke i USA til en hver tid, og de har greid å sile det ned til 300 usikre tilfeller. Jeg vil ikke avskrive hele greia enda, men det får nok ikke blitt noen krise uansett. Noen som vet noe om hva slags helsetilstand de har vært i de som har blitt smittet og senere dødd av svineinfluensaen? Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 eg leste et sted at det er for det meste unge menn som blir smittet Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det er bare en, annen organisme i naturen som oppfører seg som oss;Okkuperer nye områder, suger ut ressurser,snylter og legger det øde og ødelagt ,totalt i utakt med naturen der ellers andre arter lever i pakt ;,,,,,VIRUS. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Og ribbemanet!! Hater de jævlene som kommer fra amerika. Var fullt av dem i Oslofjorden ifjor. I år blir det enda flere! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) At mennesket er eit virus fortalte jo agent Smith oss i 1999, ingenting nytt der Endret 29. april 2009 av Crimson Idol Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Om jeg hadde klart og ta over hele verden, hadde jeg lagd en giga atombome og utslettet allt liv på jorden Sånn blir man kvitt all verdens problemer. Du er syk... ON TOPIC: Mexico reduserer antall døde, ikke lenger 20 bekreftede dødsfall, men syv.http://www.dagbladet.no/2009/04/29/nyheter/innenriks/svineinfluensa/5973477/ Hvordan man dør av svineinfluensaen: Får først "normale" influensa symptomer som hoste, feber, muskelsmerter. Etterhvert blir du bevisstløs og dør. Endret 29. april 2009 av Kaleesha Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Får først "normale" influensa symptomer som hoste, feber, muskelsmerter. Etterhvert blir du bevisstløs og dør. Samme som skjer når man dør av vanlig influensa uten å få behandling Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Syns det er alt for mye oppstyr om dette. Og det verste er at det får folk til å tro de har svineinfluensaen. Hvor mange ganger må man folk si de føler seg syk samme dag som det blir nevnt at influensa er ute å går, det kan faktisk være så ille at man lurer seg selv såpass at kroppen gir fra seg symptomer. Symptomene er også, tja, dønn lik vanlig infuelsa eller sterk forkjølelse, foruten at døden som følge er høyst sannsynlig med svineinfluensaen såvidt jeg forstår det. Igjen, det er norge, det er fortsatt kaldt om natten + dagen mange steder og det å få influensa eller forkjølelse skal ikke så alt for mye til. Holde seg 2 meter unna de som er smittet høres jo bra ut, spesielt med tanke på at de som er mistenkt for å ha det blir satt i karantene. Får prøve å stoppe meg selv fra å bryte meg inn da. Husker sist gang verdensundergang var nær, SARS. Jada, millioner ville dø og blabla...en måned etterpå var det over og selv om noen tragisk nok døde så var det langt fra så ille som disse dommedags tullingene skal ha det til. PS: Det finnes ingen vaksine og det er snakk om at viruset er resistent mot tamiflu, så det kan godt være ubrukelig som legemiddel. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Neinei, jeg bryr meg. Har ikke lyst til og la dere lide, så dere må dø Føler Lolidude burde få en smekk på sine edle deler som kan tulle med noe så seriøst som en pandemi. Du er rett og slett 100% useriøs. Lenke til kommentar
Mr_xxxx Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Syns det er alt for mye oppstyr om dette. Og det verste er at det får folk til å tro de har svineinfluensaen. Hvor mange ganger må man folk si de føler seg syk samme dag som det blir nevnt at influensa er ute å går, det kan faktisk være så ille at man lurer seg selv såpass at kroppen gir fra seg symptomer. Symptomene er også, tja, dønn lik vanlig infuelsa eller sterk forkjølelse, foruten at døden som følge er høyst sannsynlig med svineinfluensaen såvidt jeg forstår det. Igjen, det er norge, det er fortsatt kaldt om natten + dagen mange steder og det å få influensa eller forkjølelse skal ikke så alt for mye til. Holde seg 2 meter unna de som er smittet høres jo bra ut, spesielt med tanke på at de som er mistenkt for å ha det blir satt i karantene. Får prøve å stoppe meg selv fra å bryte meg inn da. Husker sist gang verdensundergang var nær, SARS. Jada, millioner ville dø og blabla...en måned etterpå var det over og selv om noen tragisk nok døde så var det langt fra så ille som disse dommedags tullingene skal ha det til. PS: Det finnes ingen vaksine og det er snakk om at viruset er resistent mot tamiflu, så det kan godt være ubrukelig som legemiddel. Svært gode poeng her, men det er jo en "ironisk" følelse å være "vanlig" syk samtidig som det foregår.. Var i Paris i helgen, så ikke akkurat mye på nyheten (først å fremst andre ting å gjøre, samt at de var på fransk) så kommer jeg hjem, sjekker Dagbladet.no på mandags morgen... O_o .. wtf .. Enda bedre, det var påvist ett tilfelle i nettopp paris Så da når man kjenner seg litt småsjuk i tillegg får man en artig følelse, mest sannsynlig kom det av at jeg løp rundt i Paris i 2 dager i bare shorts og t-skjorte (det var ikke SÅ varmt). O_o o_O .. the end is near, jeg skal smitte dere alle.... muhahahaha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå