mcgroven Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jepp, det <em>blir</em> sosial spilling i det neste Uncharted. Les mer Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Gleder meg til det Vanlig MP driter jeg litt i, men ingenting slår co-op Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Aww gleder meg! Uncharted: Drakes Fortune var et nydelig spill! Eneste som det manglet var flerspiller! Dette er awesome news! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Noen som husker når Microsoft brukte den samme taktikken med Halo 2 og Crackdown?Var det ikke Halo 3? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Jepp, takk. Korrigert. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ehm... Noen tips til hvordan jeg kan fikse problemet med at artikkelen kommer opp tom? Er eneste artikkel som gjør det også... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Blir bra dette her! Et av de spillene jeg gleder meg mest til nå :-) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Synes det her hørtes ut som et nytt RE5 multiplayer tragedie...men etter å ha sett klippet i linken under så er jeg faktisk litt gira. http://kotaku.com/5229694/uncharted-2-amon...layer-in-action Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Coop er vinn eller forsvinn for meg i alle fall, så dette er virkelig godt nytt for Naughty Dog (jeg er sikker på at de vil selge så mye som mulig). Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Synes det her hørtes ut som et nytt RE5 multiplayer tragedie...men etter å ha sett klippet i linken under så er jeg faktisk litt gira. http://kotaku.com/5229694/uncharted-2-amon...layer-in-action Det så fantastisk morsomt ut, wow! Hadde ikke trodd det, men det ser ut som at de klarer å integrere mange av spillets funksjoner i MP'n. Ser RÅTT ut. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Multiplayer i Among Thieves: CHECK Co-op i Among Thieves: CHECK Beta for MP 3. juni: CHECK Kan bare skaffes via inFamous: wat? Lenke til kommentar
koga_hiroyuki Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 InFamous er full av win uansett! U2 betaen er bare nok en grunn til å ha InFamous. Lenke til kommentar
ttt_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Coop kan bli artig, men ut over det bryr eg meg ikkje om fleirspelar til Uncharted. Det er ikkje dette spelet handlar om for min del. Springe rundt å skyte på alt som kan røre på seg er og den delen eg likte minst med det første spelet, så det gir ikkje eit spesielt godt grunnlag for fleirspelaren. Er det sagt noko om det blir lokal fleirspelar? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Kommer glatt til å stå over betaen, da InFamous ser rimelig uintressant ut. Men du verden som eg gleder meg til retail av Uncharted 2:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå