Gå til innhold

Hør på og kommenter sangen postet over!

Gormers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, hadde helt glemt den låten der. Gode minner fra den. Jeg og en kompis pleide å synge et vers hver før vi begge sang refrenget sammen bare på skøy hvor enn vi var. Bare at vi sang "kåt inn the middle" :p

Det var Human Clay det het ja, hadde en hit der som alltid gikk på radioen som jeg likte veldig godt.

Denne karen her synes jeg kanskje har den mest fantastiske stemmen noensinne. Og han skriver utrolig gode tekster til låtene sine. Veldig vanskelig å finne en låt og poste her da det er så mange som er så bra og det er så stor forskjell på dem. Noen er så rolige og fine at du kan sovne på flekken, mens andre er litt mer rockete, men uten at det blir for mye av det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Elsker den sangen, kanskje pågrunn av at den er på Rock Band og er herlig å spille på guitar (expert ofc).

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opeth har mye bra, men akkurat denne er ikke blant de låtene jeg liker best.

Personlig synes jeg dette er et av de svakeste sporene på My Arms, Your Hearse.

Mulig fordi det er denne og Windowpane folk på død og liv skal spille av Opeth.

På tide med en coverlåt:

*edit* feil sang

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

@Vaine: Vakker og behagelig musikk. Var et punkt jeg synes vokalen ble litt pågående, men ellers har jeg ikke annet enn positive ting å si. Tror det var et lite budskap i sangen også. :)

@Miles Teg: Helt ok sang, men trommene ble litt irriterende etter en stund. Ble litt for anonym og tilfeldig virket det som for meg.

Apropos sanger med budskap. Liker det som fremstilles her, i tillegg til at den er litt nostalgisk for meg. Ti plusspoeng hvis du vet hvilken film jeg husker den fra. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=cZFcTGAGL3s

Edit: La til kommentar til Miles Teg.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Apropos sanger med budskap. Liker det som fremstilles her, i tillegg til at den er litt nostalgisk for meg. Ti plusspoeng hvis du vet hvilken film jeg husker den fra. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=cZFcTGAGL3s

Edit: La til kommentar til Miles Teg.

Fin sang det der. Vet at den er med i Pokemon: The first movie, men om det er den du tenker på...

Denne er også med i en film. Hørte helt tilfeldig på den, og husket filmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...