lolidude_InnleggNO Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Eneste sangen jeg har hørt av han før. Grei sang, men syntes den blir litt harry. http://open.spotify.com/track/5XhZ5NWBWqZP24oK3PX0Sk Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Likte ikke starten (volumet var for høyt på headsettet) Jeg liker artisten, å sangen er både morsom og vel utført. Helt syk solo mot slutten. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Blreh. Er ikke særlig fan av sånn type morsom musikk, selv om teksten absolutt understrekte en klassisk film-klisjé - noe som fikk meg til å smile. Lars Winnerbäck - Jag får liksom ingen ordning Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Helt grei musikk, liker det ikke så godt selv, men det går an å høre på Hør hele Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Elsker artisten, men likte ikke denne sangen noe spesielt. Slipknot - Duality Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ett av mine favorittalbum, og denne låta er god! Tresker til med en mashup jeg. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Det var episkt! haha! Følger Nirvana bølgen: En av mine favoritter. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Herlig. Nirvana er konge, slår meg med på trenden jeg og å følger opp med denne: Nirvana - Drain You Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Gammelmanns rock. Det er vel ikke det jeg hører mest på, men denne sangen var ikke så verst. På tide å avslutte Nirvana og slippe svenskene til for en gangs skyld. In flames - Come clarity Endret 26. september 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Okei In Flames låt det der, selv om jeg for tiden er rimelig lei av dem, etter å ha hørt samtlige av sangene deres altfor mange ganger hver. Come Clarity er for øvrig mitt favoritt album fra dem. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Helt ok sang, dør ikke av å høre på den. Avenged Sevenfold - Bat Country Endret 27. september 2009 av Erik Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Har aldri hørt noe fra denne artisten, men likte det veldig godt. Kommer mest sannsynlig til å høre mer fra dem. Turbonegro - No, I'm Alpha Male Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Kult band, men ike noe jeg hører på. De har non sanger som er kule. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Meh. Musikken i seg selv er grei nok, men helt standard. Høres mest ut som bakgrunns- eller outro-musikken til et eller annet slåssespill, eller slik musikk som spilles i filmer når de forsøker å være "metal" og ikke har råd til å betale for lisensen til ordentlig musikk. Men vokalen er direkte fæl. I tillegg kræsjer den fullstendig med musikken, noe som får det hele til å fremstå som en mislykket mashup. Og fra Japan drar vi til Botswana... med noen andre som tydeligvis også er bedre til å spille enn å synge: Endret 27. september 2009 av Miles Teg Lenke til kommentar
worthy Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Aldri likt growling, og kommer nok aldri til å like det, så det slo helt ut med en gang han begynte. Og jeg burde vel egentlig ikke kommentere slike sanger ettersom jeg ikke klarer å nyte det uansett bare grunnet den growlingen, noe av gitarspillet er ganske awesome, men trommene synes jeg var mediocre at best. Den får en svak 4/10, gitaren var nok det eneste som falt ismak hos meg. Denne sangen har satt seg i hodet mitt noe så sykt, aner egentlig ikke hvorfor, har egentlig aldri likt Sick Puppies. Men etter jeg så den SF4 reklamen med denne sangen har den satt seg skikkelig i hodet mitt. http://www.youtube.com/watch?v=5paQi_EGwUo Endret 1. oktober 2009 av worthy Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Grei melodi, men jeg har SVÆRT lite til overs for den sjangeren. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Helt ok, ikke noe jeg hører på.. Dette derimot: http://www.youtube.com/watch?v=4LJOYxVuIyw Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Tja, en helt grei sang. Litt kjedelig synes nå jeg. Stemmen hans føltes veldig flat og monoton, og kompet var ganske repetivt (med unntak fra noen gitarriffer osv.) Ikke en elendig sang, men helt ok synes jeg. --- Neste: http://open.spotify....RjeYdfyHqRKtF8Z Faithless - Insomnia Ikke sitt og "nihør" men heller bare hør på den mens du browser forumet eller noe sånt. Passer bedre som en sånn sang mener nå i alle fall jeg. Endret 1. oktober 2009 av Error Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Veldig chill og lang sang, noe jeg kunne sovna til. Avenged Sevenfold - Almost Easy Endret 1. oktober 2009 av Erik Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Litt for masete for min smak, men jeg kunne sikkert lært meg å like det med tiden. Ble faktisk veldig hørbar etterhvert som jeg fulgte Error's råd. Helt grei bakgrunnsmusikk. David Hasselhoff - Looking for Freedom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå