Gå til innhold

Hør på og kommenter sangen postet over!

Gormers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OT: Den River Flows in you som ble postet på den forrige siden fikk jeg jo helt frysninger av! :o

----

Han har en behagelig stemme, og sangen er littegrann morsom :p Har egentlig ikke så mye mer å si enn det.

------------------------------------------------------------------

Nomy - Cocaine (hør på store deler av sangen inkl. refrenget som starter ca. 1 minutt ut i videoen før du "anmelder.")

Finnes ikke på Spotify.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Blir kanskje litt retarded å kalle klassisk musikk gammelt :p ,men jeg synes den var litt kjedelig. Hver melodi blir spilt liksom i fire forskjellige tonenivåer før neste del av sangen kommer. Er noen greie partier, men jeg synes den blir for lang.

----------------------

Siden det var så mange folk som har kommet med soundtracks, her er et kort utdrag fra Dexter serien (ah, minner).

http://open.spotify.com/track/4A8am479vhw0TvLicfJIxf

edit: liten oppfordring: please hold dere til maks en youtubevideo (for eksempel i den siste posten dere poster osv), det kan bli litt laggy og uoversiktlig hvis det er tubefilmer i alle postene istedet for bare linker.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Var litt sånt wtf først, men så satt jeg den i bakgrunnen og hørte på den mens jeg surfet. Veldig behagelig musikk/tonen i refrenget eller hva jeg skal si, er ganske digg. Veldig brå slutt da.

Siden du var litt interessert i dexter så slår jeg likeså godt to fluer i en smekk. Denne introen (til dexter) her, burde god nok grunn til å se på den :p Hvis du vet hva serien handler om, så er videoen litt pervers.

http://www.youtube.com/watch?v=t8hw89mssu8

http://open.spotify.com/track/3ZIc2FPrXSZXSF6Bf1GElJ

BTW: hvis du bestemmer deg for å se serien: første episode kan nok være litt syk, men det hjelper å se videre.

edit: Det var absolutt poenget at det skulle være litt creepy ja. Meg jeg digger den nå^^

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Hjelp :o Må si at den skremte meg. Var noe i kombinasjonen video/musikk som ga meg frysninger. Musikken og videoen ga liksom en følelse av at alt er vanlig, men samtidig var det noe undreliggende creepy ved det. Vet ikke om det er meningen, og at det er noe jeg ikke skjønner siden jeg ikke har sett den. Fikk i alle fall lyst til å se den nå. ;)

Denne er litt i samme stil som den forige.

OT: Ser ut som det for det meste er vi to som holder liv her. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg skal si, likte den andre bedre. Tror det var gitaren som ikke falt helt i smak, og at det ikke var så mye annet liksom. Synes den blir bedre etterhvert, men likte som sagt den andre bedre.

Kom forresten på hvor jeg hadde hørt bandnavnet ERA før: bak på et mc music cd fra kanskje rundt år 1999^^ Sangen

lå på den. Morsomt å høre en sang du har hørt for så lenge siden :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...