Gå til innhold

Hør på og kommenter sangen postet over!

Gormers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var jo en genial melodi og diggbart refreng, men likte ikke han vokalisten.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">
Lenke til kommentar

D_oh.jpg

For å være helt ærlig så var dette en fryktelig og forferdelig sang i mine ører. Den var også (ikke overraskende) totalt meningsløs. Vokaler kan de bare spare seg for. Jeg har kanskje brukt utrykket "spille inn sangen i grisebingen", but what the hell.

Jeg skulle ønske at jeg kunne anmelde en sang som er litt mer behagelig å høre på. Det er jo selvsagt min sære musikksmak som står i veien for det, selv om egentlig alle har en sær musikksmak

http://open.spotify.com/track/6ZRnk0vJtbgbReepK6m469

Endret av ErlendA
Lenke til kommentar

Meningsløs? Holder det ikke med låter som fenger som et helvete en gang i blandt? Eller må du sitte og filosofere med notatblokken din mens du hører på musikk for å kunne nyte den skikkelig? :3

Nå, hva jeg syns om sangen du posta:

For lang i forhold til hvor lite dynamisk den var. Ble lei etter drøyt 3 minutter, og da er den ikke halvveis ferdig engang. Han har en god stemme, musikken er relativt catchy og jeg likte spesielt godt den fiolinen, men den er bare... for lang.

Høhø, tror ikke det er meningen at denne låta skal tas seriøst^^

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...