Joachim_F Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det massive superheltspillet Champions Online har fått slippdato. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Signet meg opp for beta for ikke så lenge siden. Ser litt spennende ut. Lenke til kommentar
Soolan Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Gleder meg utrolig mye til dette spillet. Begynte å spille City of Heroes for et par mnder siden og ble veldig positivt overrasket. Dette ser jo ut som en oppbolet versjon av CoH Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Har ventet på dette siden det ble annonsert. Ble overrasket at det skulle bli lansert så tidlig. Og så får vi se om det er så utrolig mye annerledes enn CoX, og at man ikke får følelsen av å lage en superhelt med like powers som den som står ved siden av deg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Satser på å lage en fyr så lik Rorschach som mulig Blir vel boxutgaven på meg, pc'en min greier knapt Valve-spill lenger. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hmm! Jeg tenker en blanding av Supermann og Jokeren Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Håper inderlig dette blir bra (og at Gamer skriver om sitt førsteinntrykk), likte City of Heroes. Det virker spennende, spesielt liker jeg det at man kan variere utseendet på karakteren sin og angrepene sine, pluss at det finnes så mange forskjellige måter å være helt på. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Førsteinntrykket/sniktitten vår kommer på mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå