gthaman Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg har nylig installert windows xp og skulle kjøre quake 3. Da jeg kom inn i spillet var det merkelig mørkt. Har prøvd full gamma i quake 3. Har gf3 ti 500. Er det noe sted jeg kan endre på noe slikt. Har det noe med opengl settings å gjøre? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Kanskje dette er et utrolig dumt forslag: Still opp lysstyrken på skjermen? Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Ikke dumt, men den står på max. Jeg fatter svært lite. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
rogerDAT Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Prøv å kjøre gamma correction som er i windows. Bare høyre klikk på desktop, egenskaper. Så har du et valg for gamma innstillinger der. Funka fint for meg i alle fall. Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Du kan også stille litt på lysstyrken i QuakeIII config. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Jeg anbefale Power Strip, fungere som bare det for cs spilling, også q3 men ikke like bra som i cs, men det e er et gangske nice program å bruke for alt slags mørke spill, brukte det for eks når jeg spillte RTCW. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå