TST Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Han er ikke soldat, men racerbilsjåfør. Likevel frykter nazistene Sean Devlin. Les hele saken Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Spennende, har ikke hørt om det spillet før. Får bare håpe det er virkelig bedre enn de andre seneste spilla de har gitt ut. Endret 27. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hadde hvert litt kult omd et endte opp alla splinter cell sniking bare i 1942:D Savner slike snikespill:/ Lenke til kommentar
Meggern Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kult spill! Hvis det blir ala GTA og du kan utforske Paris på samme måte så høres dette spennende ut. B) Savner slike snikespill:/ Samme her Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 De vin flaskene på det ene screenshotet så bare stygg ut Lenke til kommentar
Nimenoz_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Interessant. Sean Devlin var capoen min i The Godfather II i går, og først NÅ får jeg vite at han får sitt eget spill? Er det flere henchmen i Godfather som har røtter i Gudfaren-filmene eller andre historier/ting? Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Dette ser lovende ut! Håper de klarer å få et polert spill. Når man skal kunne løpe til fots, kjøre bil, skyte og alt dette så er det svært få spill som makter å levere på alle punkter. Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Interessant. Sean Devlin var capoen min i The Godfather II i går, og først NÅ får jeg vite at han får sitt eget spill? Er det flere henchmen i Godfather som har røtter i Gudfaren-filmene eller andre historier/ting? Sir, you are devlin.internet Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Oh gleder meg, sykt mange spill som ser lovende ut dette året. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Gleder meg mer og mer når jeg leser mer om dette spillet. Blir fantastisk! Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvis dette gjennomføres riktig kan dette bli knallbra Sniking under andre verdenskrig er bare lovende Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Dette ser ut som spillet for meg! Sniking, og sabotering under andre verdenskrig... Perfekt... – Vi ville skape en unik og personlig historie, og blande det med action slik Pandemic er kjent for. Krigen er mer et bakteppe, det er Seans historie som er fokuset. Vi vil liksom gjøre noe annet en den klassiske soldathistorien, sier sjefsdesigner på spillet, Tom French, mens han viser frem The Saboteur i London. Dette likte jeg å høre! Syns andre verdenskrig er spennende, men å krige de samme gamle kampene i hvert spill blir man lei av... Å gjøre noe slikt som sabotasje istedenfor, blir flott... Endret 27. april 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Plasserte nå en av Sam Fishers tracking-dotter på denne tittelen. Ikke mange titler som får en Sam Fisher tracking-dot. Synes det så veldig lovende ut og jeg er særdeles svak for denne type spill. Synd det er så få av dem. Samme som med skikkelige Sci-Fi spill som Mass Effect. Det er alt for få av dem. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ser fett ut, men at noe er svart hvit kommer helt sikkert til å irritere vettet av meg Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ser meget lovende ut. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Svart hvitt er jo digg! Dette ser jo forbanna kult ut Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 AWESOME Tenk å sitte på et tak, trykke på en knapp, og se en massiv ildkule eksplodere i en bygning laaangt borte! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Virker spennende, så jeg må nok holde ett øye på dette Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Dette høres jo ut som et fantastisk spill! Det eneste som virket litt bekymringsfullt var dette : "Vi har et dynamisk dekningssystem der du tar dekning automatisk om du går inntil vegger eller lignende. Dette skal være et system som ikke frustrerer, derfor er det ikke slik at Sean limer seg inntil alt han kommer borti, forteller vår mann fra Pandemic." Nå sier han jo at dette ikke skal være frustrerende, men i utgangspunktet hater jeg gameplay der karakteren automatisk gjør én ting mens jeg vil gjøre noe helt annet. Men jeg gleder meg uansett til dette spillet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå