Error Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Vaine har god musikksmak, og har fått meg til å høre på både Tool og Amon Tobin! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Error er på ingen måte en feil. Han er derimot en svært hyggelig person med en god evne til å ta initiativ, noe han har bevist med å være mannen bak det kommende GamerLAN. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Rider Of Reason har sine gode argumenter og grunner, ligger vel i nicket Endret 1. juni 2010 av Toman Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Toman er veldig god til å samle (og forhåpentligvis ta vare) på diverse konsoller Lenke til kommentar
Chanettemarie Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har poste masse innlegg og har et kult bilde:) Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) ChanetteMarie er, basert på mengde innlegg, helt ny på forumet og er dermed ikke så lett å skrive noe om, men Chanette er et vakkert navn. Endret 5. november 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hmmm, det er så mange ting jeg kunne si, men for å holde det kortfattet oppsummerer jeg det med å si at Vaine er en fantastisk person og en god venn. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Rider sin vennlighet er verdt sin vekt i gull! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Lakus har sitt eget syn på ting og legger ikke skjul på det. Han er også Innlegg.nos trådstarterkonge. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ved siden av å ha en veldig voksen mentalitet, er AltF4 i tillegg svært oppegående, både kunnskapsmessig og ellers. Det eneste negative jeg har å si om ham, er at han har altfor ofte rett. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Vaine har hatt noen utrolig stilige autografer, samt er en særs oppegående mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå