Vaine Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ehtram er alltid hyggelig. B) Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Vaine skriver godt, og virker som et hyggelig menneske. God musikksmak også Edit: Jeg derimot skriver ikke godt Endret 19. april 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Mammakamel v2.0 er en svært hyggelig bruker som er veldig flink til å starte diskusjoner i SO, ofte innebærer det mye humor. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Rider of Reason virker som en hyggelig og morsom kar som tydeligvis er godt likt her på forumet. ^_^ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Det samme kan sies om Lemon som i tillegg har en fantastisk evne til å riste liv i late brukere og gjenopplive SO. Endret 19. april 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Rider of Reason er en uovertruffen hyggelig og forståelsesfull person som har en fantastisk evne til å forholde seg saklig uansett situasjon og emne her på forumet. Som en person han deler mange interesser med finner jeg ham svært givende å diskutere og/eller bare slå av en prat med, da han alltid har noe interessant eller lærerikt å bidra med. RoRs smak på spill, musikk og bøker er etter min mening utmerket. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Vaine er en bruker jeg ikke har så alt for mye til felles for (selv om jeg har en vag følelse av at han skylder meg en takk for en viss låt ^_^), og mens vi til tider kan være uenige om ting er han god til å argumentere for sitt syn på en ålreit måte. Flink til å holde aktiviteten i SO1 oppe er han også. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg tror aldri jeg har sett et innlegg fra AltF4 med noen form for ubegrunnet kritikk eller unødvendig ordbruk. Flink til å prate om alt og ingenting, flink til å presentere sin mening på en forståelig måte og generelt veldig hyggelig. Skremmende hyggelig til tider faktisk. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg blir alltid i godt humør av Lakus. ^_^ Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Lemon skriver godt og får meg ofte til å trekke på smilebåndet. Som RoR sier, så er hun god til å få med gamle brukere i flere tråder. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Ollorca er en hyggelig bruker som er svært flittig til å banne både små og store (i den rette tråden vel og merke ^_^). Og med grunnlag i hvilken del av forumet jeg har sett ham mest tør jeg trekke den sluttning at han er en særdeles leken person. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Rider er veldig glad i smileyer, og er en bruker som er flink til å finne positive sider hos andre. Glad i å diskutere er han også, og han gjør det på en saklig og ordentlig måte. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Tror jaggu jeg skal legge inn etpar godord om AltF4 jeg! Det som er fint med AltF4 sine innlegg er at de som omhandler seriøse temaer er interessante og det virker som denne karen har noe mellom øra. Når han skriver innlegg av den mindre seriøse sorten er det en like høy kvalitet på humoren og tullet han skriver. AltF4 kan umulig være annet enn en meget hyggelig kar og derfor ser jeg frem til å møte han i RL. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Mammakamel v2.0 fremstår som en hoppende glad fole fra Drammen som med sitt sprudlende humør sprer glede i hverdagen til ellers svært så grå og kjedelige forumbrukere, noe som bevises gang på gang kaster seg ut i en diskusjon om hva det enn måtte være. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hmmm... av frykt for å repetere noe jeg har roset RoR for tidligere, så nevner jeg bare at Rider of Reason har en interessant avatar, og et iønefallende nick. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Vaine er i min orbok synonymt med god smak, da han deler svært mange av mine preferanser hva spill, film, musikk, bøker osv. angår. Som person er han svært hyggelig og vegrer seg ikke for å hjelpe en forumbruker i nød hvis det skulle være nødvendig. Samtidig står han for det han mener, og sier det rett ut hvis det er noe han er uenig i. Og selv da oppfører han seg saklig og proffesjonelt, noe som er en veldig god egenskap. Hmmm... av frykt for å repetere noe jeg har roset RoR for tidligere, så nevner jeg bare at Rider of Reason har en interessant avatar, og et iønefallende nick. Hehe takk, det der kan tolkes begge veier da. Iønefallende faktisk. Endret 2. mai 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 RoR er ein veldig hyggjeleg person, som det alltid er artig å snakke med, enten det er seriøse eller useriøse ting Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Flosshatt er veldig hyggelig, saklig og skremmende smart til tider. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Ehtram skaper god stemning på forumet! Edit: Og hun er helt vill når det er snakk om telling B) Endret 3. mai 2010 av Error Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Av det jeg har sett og lest av Error virker han som en knakende hyggelig kar, med god humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå