Lexiboij Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Lemon virker til nå som en trivelig person. Endret 25. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hyggelig person som gir en frisk pust til forumet Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Flott førstelinje i signaturen. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Lemon er et pent gullkorn Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Joantheman kalte meg tøs. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Lemon er tidenes største tøs:) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Joantheman er ze übermensch. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Lemon virker som en hyggelig person ^-^ Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 SvinepelS har alltid vært grei Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Joantheman virker hyggelig Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Naiits har en søt avatar. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Wildheart er ikke redd for å være seg selv og følge sine egne drømmer, noe som er veldig beundringsverdig, men som ikke altid er like lett i en verden som alltid prøver å sette deg i en eller annen bås. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kjennern ikke så godt, men han skriver godt og virker hyggelig. ROR er også såvidt meg bekjent, godt likt blant de regelmessige brukerne. En finfin fyr. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Mammakamel v2.0 er en hyggelig fyr fra Drammen som, med sine gode og noen ganger humoristiske innlegg, bidrar i en økende grad til den gode stemningen her på forumet. Jeg har ingen kjenskap til den foregående modellen, men v2.0 virker som en oppgradering det er grunn til å være stolt av. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Rider of Reason er ufatteleg hyggjeleg, kul og... alle andre kompliment du kan komme på Han skriv gode innlegg, som alltid bidarar til tråden, og sprer glede og hygge Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Flosshatt er, i motsetning til det kanskje litt fjollete brukernavnet, en veldig god bruker. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg, men du trasker sjeldent langt fra verken sannhet eller folkeskikk. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Flosshatt virker som en svært belest person for sin alder. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hva! ble lakus hoppet over? :o man glemmer ikke Lakus! Må bare få si at Lakus er Lakus, og det sier sitt. ^^ Lexiboij har jeg bannet flere ganger enn jeg kan huske, og han virker som en veldig hyggelig gutt. Endret 4. desember 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå