Rider of Reason Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 ShampooMacTavish er en hyggelig persom som kan mye om mye, og utgjør derfor en utmerket diskusjonspartner. Han er også svært ærlig og kunne aldri tenke seg å laste ned eller opp piratkopiert materiale. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 RoR er kunnskapsrik. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 CaponeX har jeg ikke sett så mye til inntil nylig, men han har gjort et godt førsteinntrykk Han skriver godt, og er tydeligvis en erfaren gamer. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Vi to har hatt en liten diskusjon, og et resultat av den diskusjonen var egentlig at jeg fant ut hvor moden du faktisk er. Jeg tipper du skjønner Ellers må jeg si at du skriver mange gode og saklige innlegg, du er det helt motsatte av fjortis! Endret 1. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 HCG skriver bra for alderen og lager mange underholdende tråder. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Laland er en av de kuleste, episke, populæreste moderatorene. (Btw, istedenfor HCG, kan dere skrive Svein Erik?) Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Svein Erik er en fin morrosak , han holder liv i tråder overalt Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Svenning er en hyggelig spiller som lar meg spille med han selvom vi har problemer med at nettet mitt ikke liker hans... Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 HCG er moden for alderen Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nostalgic har god spillsmak Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ShampooMacTavish er en person det alltid er hyggelig å prate med. Selv om man er uenig med ham opprettholder han en snill og saklig tone. Og man kommer derfor alltid i et godt humør av en samtale med ham. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) RoR er en bruker jeg ikke kjenner så mye, men jeg vet han er kul. Påminnelse: Skjul (Btw, istedenfor HCG, kan dere skrive Svein Erik?) Endret 1. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Svein Erik er en hyggelig forumbruker som har skrevet en historie om meg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vaenas kommer altid med gode ideer og påfunn. Han er rett og slett en gledespreder. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 RoR er mystisk, gåtefull, episk og underfundig. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hver gang drugiS taper mot meg i et spill tar han det med et smil Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Iharal3 har en skrudd og genial måte til og vri på sannheten. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Svenning har en positiv personlighet og får meg ofte til å le (god humor). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå