Craxmerax Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 - Jeg er ærlig - Jeg er lojal - Jeg kan mye om middels mye - Jeg er en god venn - Jeg er übergod i Mass Effect Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Syns det er synd denne er så kort og lite aktiv i forhold til "negative ting"! Folk trenger å være litt positive, så gir den her et lite bump! -Har verdens beste musikksmak (selvfølgelig). -Er rimelig oppegående og oppdatert på verden rundt meg. -Stiller alltid opp for venner og familie. -Har klart å bli fornøyd med meg selv. -Klarer å ha det fint uten å fylle hvert sekund med meningsløs drittprat. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 - Jeg har en sterk rettferdighetssans. - Jeg er trofast. - Jeg blir aldri sint. - Jeg er forholdsvis reflektert. - Jeg er ekstremt tålmodig. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 jeg er ikke grådig, blir ikke mye sinna, er vennlig, er noenlunde smart og ærlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå