Lakus Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg fant denne tråden opprinnelig på Diskusjon.no, og synes den var såpass interessant at jeg bestemte meg for å poste konseptet her også. Oppgaven, som var vanskeligere enn jeg trodde, er at dere skal skrive 5 positive ting om dere selv. Janteloven er såpass sterkt tilstede i Norge at dette er noe de fleste faktisk må tenke litt over om de blir spurt ansikt til ansikt. Det er ikke lov å spørre venner om hjelp. Jeg er trofast og lojal Jeg morsom (dog, alt er relativt) Jeg er kreativ Jeg kan litt om veldig mye Jeg er smart Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hvorfor ikke si en positiv ting om personen over deg? Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Ikke for å skryte ^_^ - Jeg er ærlig(på godt og vondt ) - Interresert og villig til å lære ting - Positiv - Jeg er god i musikk - Jeg er lojal Edit: Har hatt en sånn spøøregreie om dette før. Og det er jammen ikke lett å komme opp med noe! Endret 26. april 2009 av Snapz Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Hvorfor ikke si en positiv ting om personen over deg? Fordi det ikke er sånn tråden er Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det strider litt imot min natur å poste i en sånn tråd som denne her, men det kan vel ikke skade meg - Smart - Omsorgsfull - Flink til å seile - Empatisk - Driter i å være så utrolig kul hele tiden (jeg ser i alle fall på det som en god ting) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Tror faktisk jeg kan låne tre av dine uttrykk til å beskrive meg selv, Error. - Smart - Empatisk - Driter i å være så utrolig kul hele tiden (jeg ser i alle fall på det som en god ting) - God i å svømme/være i vann ^_^ - God venn Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) -Ærlig -Empatisk -Nokså smart -"Original" , prøver ikke å være lik alle andre -Nokså morsom (av og til), uten å prøve for hardt Litt som error^^ edig: og mokko Endret 26. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 - Driter i mote og hva som er populært - Er vel passe ok - Jeg har fantastisk kule drømmer - Jeg syntes jeg har morsomme interesser (Men det gjør jo alle ) - Jeg er sånn passe god på data Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Bare 5 ting hva skal man velge. Neida, men det er vanskelig å beskrive meg selv. Nuvel herre goes. Jeg er: -Tålmodig -Hjelpsom -Til å stole på -Kunstnerisk/kreativ (men det går ut over ryddigheten ) -Omsorgsfull Edit: Nå blir dette nr 6, men må få med den. -Meg selv Endret 26. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) - Jeg er dumsnill - Jeg ønsker alltid å hjelpe - Jeg er altfor flink til å tale min sak - Jeg klarer alt jeg går virkelig inn for - Jeg kan litt om alt; jeg kan diskutere etthvert emne til en viss grad Når jeg tenker meg om er jeg en jævlig ålreit person! ^_^ Edit: Kom på noen flere ting i etterkant, men siden det er de over jeg kom på først er det de jeg står ved først og fremst. - Jeg er en ledertype - Jeg er god til å snakke foran et publikum - Jeg setter veldig ofte andres ønsker fremfor mine egne - Jeg holder meg saklig - Jeg er åpen for forslag og alternative metoder til ting (verdsetter andres synspunkter og innspill) - Jeg er realistisk - Jeg er morsom - Jeg bidrar til god stemning Endret 26. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
JonasBecsan Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 -Jeg er rolig -Jeg er kreativ -Jeg er morsom -Lat (på en positiv måte) -Drømmende Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Veldig vanskelig dette her, men etter lang tenketid kom jeg frem til dette. - Snill - Rolig - kreativ - Glad i dyr - Bryr meg om famile og venner Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 -jeg er UTROLIG partsom (munndiarè ftw?) -jeg er morsom(som lakus sier, dog, alt er relativt) -jeg er dumsnill -jeg er med på alt!(bortsett fra mord, det gjørs alene) <- allerede morsom gitt! -jeg er kreativ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 - Jeg er veldig tålmodig (vil si at jeg er esktremt, men vil ikke skryte) - Jeg har fotografisk hukommelse på ting som interriserer meg - Er nesten alltid snill - Jeg er kreativ - Jeg er empatisk Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 - Eg er jævleg morsom - Eg er særs kjekk - Eg er sterk - Eg er flink til å teikne ponniar - Alle liker meg Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Eg er heldigvis ein stor motstandar av janteloven, så dette er faktisk ikkje vanskeleg for meg: Eg er smart Eg er ganske hyggjeleg(så lenge det ikkje er ein diskusjon, da er eg ikkje spesielt hyggjeleg...) Eg er veldig glad i dyr Eg er ein roleg person Eg liker å snakke(eg trur det er positivt) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 - Jeg er smart - Jeg er (ganske) tolmodig - Jeg er hyggelig med de aller fleste - Jeg er leken - Jeg er kreativ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ja, så får vel jeg gjøre det også, da... - Jeg er ærlig - Jeg er pålitelig - Jeg er smart (liker jeg å tro) - Jeg er kreativ - Jeg er målrettet Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Javel da. - Jeg er en vel belest, det liker jeg iallefall å tro. - Jeg følger med på skolen. - Jeg er en ok fyr. - Jeg er ingen villstyring. - Jeg sprer budskapet om iskaffen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Okei, dette kan bli interessant. - Jeg bryr meg veldig om mennesker rundt meg - Jeg er veldig moden og bevisst tross alder. - Jeg er forbildet for mange. - Jeg har gode venner som er glad i meg. - Jeg er veldig kreativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå