Gå til innhold

Half Life Orange Box 86kr på steam!

Anbefalte innlegg

Heisann! dere som ikke har Half-Life Orange Box burde ta en titt på steam nå. det koster 9,99€ altså rundt 86kr for hele pakka som inneholder:

Half-Life2

Half-Life2: Episode One

Half-Life2: Episode Two

Half-Life2: Lost Coast

Portal

Team Fortress 2

løp og kjøp! helt sykt bra tilbud! :lol: mye for penga!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Det er ca. 300 kroner for 6 spill, altså en femtiapp per spill.

Det krever ikke mye arbeid for å kunne hevde at dette fortsatt er et bra tilbud!

Er vel ikke så veldig billig med tanke på at man får det i butikken for 200kr. Men ja, det er jo billig.

Lenke til kommentar

Godt poeng forsåvidt, men gjelder det til PC også? I mine øyne faller TOB litt igjennom på konsoll. Xbox 360-versjonen vil jo få TF 2-oppdateringene en eller annen gang, men den porten på PS 3 er død for Valve.

Men jeg er vant til HL 2 på pc, så det kan være jeg er litt forutintatt.

Lenke til kommentar

Fungere fett til Xbox'en i følge meg, og jeg får ikke noe tap i spilleopplevelsen, og jeg har spilt på både PC og Xbox. Når det gjelder TF2 oppdateringen så syns jeg Valve har det drøyd så lenge nå at jeg tviler på om de noen gang vil komme. Uheldigvis :(.

Lenke til kommentar

Hadde orange box på 360, lefdal solgte det for 99kr. hadde hørt mye om team fortress 2 og gledet meg til å spillet det men ble ganske skuffet. syns ikke det var noe særlig, og var heller ikke så mange som spilte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...