protoboy2_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Hei, har da klart å fått ripet opp COD4 cd'en, en stor ripe ytterst på cd'en og en litt tynnere nærmere midten, har innstallert spillet og da skal jo egentlig xbox'en bekrefte at jeg eier spillet men cd'en er tydelighvis så ripa at den ikke kan det engang, er det noen som har tips som kanskje funker for å fikse cd'en? Hvis ingen kommer med svar som funker kjøper jeg bare ny cd imorra, no stress men vil spiller COD4 så fort som mulig selvfølgelig, alle svar er jeg takknemlig for! Endret 16. mai 2009 av protoboy2 Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 no need for ny cd tannkrem er alt du trenger, klin utover en god klump og "masèr" det inn i cd med noe mykt (bomull, lommetrøkle eller lignende) og så vansker du den, skal funke igjen da med mindre ripen er rett gjennom cd'en Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 har prøvd med tannkrem før, men funka ikke, men da brukte jeg bare hendene til å ''pusse'' plata med og ikke bomull, men kan prøve det og, selv om jeg har kjøpt ny plate for en god stund siden.. Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Oja, det funka ikke for meg hvertfall.. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 ok, ikke så overraskende egentlig Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Lyst til å si hvordan denne tråden ble løst, egentlig? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Lyst til å si hvordan denne tråden ble løst, egentlig? Han kjøpte ny CD? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Lyst til å si hvordan denne tråden ble løst, egentlig? Han kjøpte ny CD? Ack ja, at jeg ikke skjønte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå