obcilion Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Fant et sinnsykt kult byggespill en gang, der du gikk rundt i en "ekte" verden som en slags legomann og bygde ting. Det var en del forskjellige klosser og effekter og velge mellom, pluss ski og div. våpen. Tror åsså det var en del mods? Kjøpte det og spillte en del online, men jeg formaterte og så ble det borte... noen som vet hvilket spill jeg mener? evt. navn? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Roblox Endret 25. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Blockland Blockland er et multiplayer, freeware dataspill som er lagd med Torque Game Engine hvor du kan bygge hva som helst med LEGO-brikker på en online server, kun fantasien setter grenser. Spillere lager enorme LEGObygninger, kjøretøy eller hva du vil, etter det er blitt lagd kan du enkelt lagre bygningen, og deretter åpne den lagrede filen igjen senere. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Blockland Blockland er et multiplayer, freeware dataspill som er lagd med Torque Game Engine hvor du kan bygge hva som helst med LEGO-brikker på en online server, kun fantasien setter grenser. Spillere lager enorme LEGObygninger, kjøretøy eller hva du vil, etter det er blitt lagd kan du enkelt lagre bygningen, og deretter åpne den lagrede filen igjen senere. Så fett, må prøves! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Blockland så ut til å eie Roblox. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Laster ned Blockland nå:-) ser ganske interesant ut:-) Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 roblox ser ganske kjedleg ut. laster ned blockland. Lenke til kommentar
obcilion Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 jaaaaa^^ takk, det er blockland. jeg kjøpte det en gang, håper jeg fortsatt har det. jeg tror værtfall det var det... noen som er med på en runde en gang? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Husker jeg var veldig aktiv i Blockland før. Utrolig artig og mye du kan bygge. For de som har lyst til at blockland skal se litt bedre ut. Så er det noe som heter "The Better" Mod". Kan lastes ned her. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Blockland på Wii kunne vært noe? Lenke til kommentar
Ueland_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Her prøver jeg å jobbe så skriver dere om så kule spill Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Her prøver jeg å jobbe så skriver dere om så kule spill Litt seint er det ikke? :/ Lenke til kommentar
Ueland_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Her prøver jeg å jobbe så skriver dere om så kule spill Litt seint er det ikke? :/ Nattskift Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 kan man prøve litt først, så betale for det? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har aldri vært noen stor fan av lego spill egentlig, bortsett fra lego island 2 Men laster Blockland, det får en sjanse. Lenke til kommentar
obcilion Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 kan man prøve litt først, så betale for det? jeg spillte det en stund før jeg kjøpte det, så det går nok an ja. dessuten koster det nesten ingen ting og forresten, for dere som vil ha et litt mer teknisk spill anbefaler jeg garry's mod, glatt verdt den kebaben det koster Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har aldri vært noen stor fan av lego spill egentlig, bortsett fra lego island 2 Men laster Blockland, det får en sjanse. Du kommer til å bli overrasket hvor bra det egentlig er. Med The better Mod installert. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Prøvde demoen bittelitt på laptopen (ingen numpad). Virka gøy, men skal gi det en bedre test senere på den stasjonære! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå