johnandre93 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Dette har skjedd nå nylig. Har ikke gjort noen endringer eller noe. Men det som skjer er at den klarer ikke å eksportere noe som helst som jeg har redigert. Når jeg bare legger til videofiler i Encoder, med "Add..." funksjonen, ikke via Premiere, går det bra. Noen forslag til hva det kan være / hva jeg har gjort galt? Bør jeg bare reinstallere? Er veldig trøtt nå, så ble ikke noe bilde. Endret 25. april 2009 av Johnandre93 Lenke til kommentar
wassiboy_InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 reinstallere kan være en løsning. men om det er noen innstillinger som har forandret seg av seg selv så kan det være lurt å slette mappen i programfiler etter du har avinstallert. brukte er annet videoprog og hadde samme problem. da var det noen innstillinger på skjermkortet som var problemet. Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Skal prøve å reinstallere snart. Så snart jeg faktisk har filene, fikk låne de av en onkel en gang. Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Jess! Det funka, fikk heldigvis låne filene fra onkel igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå