ShampooMacTavish Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Sony har på sin blogg lagt ut en poll om hva vi vil ha med i God of War Collector's Edition. Selv stemte jeg høyest på "Behind the scenes", "Artbook", "GoW 1 & 2 på Blue-Ray" og "Collectible items". Hva stemte dere på? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Stemte på omtrent det samme som du gjorde Greit at vi kan hjelpe Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg stemte også på det samme pluss "Exclusive packaging" . Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Stemte ganske likt som dere andre ja. "Exclusive packaging", "GoW 1 & 2 på Blue-Ray" og "Collectible items" så har vi en fantastisk Collectors Edition =) Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Stemte høyt på 1 og 2 på Blu-Ray og på den graphic novel saken. Digget "MGS Graphic Novel" Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg og stemte på God Of War 1/2 10/10 og T-Shirt 6/10 Lenke til kommentar
forderva Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 t-skjorte og GoW 1&2 på blu-ray håper jeg på! trenger ikke sånn collectible figurer eller noe... står bare i veien og samboeren blir sur Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Bra at folk stemmer å god of war spillene God Of War rules!!! Endret 28. april 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 t-skjorte og GoW 1&2 på blu-ray håper jeg på! trenger ikke sånn collectible figurer eller noe... står bare i veien og samboeren blir sur Hadde ikke hatt noe imot å ha en figur av Kratos i lik størrelse som Altair stående i spillhyllen. En t-skjorte og Artbook hadde også vært fint. Og selvfølgelig Exclusive packaging, coveret må jo se ekstra tøft ut. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hadde ikke hatt noe imot å ha en figur av Kratos i lik størrelse som Altair stående i spillhyllen. En t-skjorte og Artbook hadde også vært fint. Og selvfølgelig Exclusive packaging, coveret må jo se ekstra tøft ut. Du stemte vel på "Price above $150" også? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hadde kanskje blitt litt dyrt ja Men er villig til å punge ut litt mer for ekstra snadder Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hadde ikke hatt noe imot å ha en figur av Kratos i lik størrelse som Altair stående i spillhyllen. En t-skjorte og Artbook hadde også vært fint. Og selvfølgelig Exclusive packaging, coveret må jo se ekstra tøft ut. Du stemte vel på "Price above $150" også? Hadde glatt punget ut 150$ om man fikk med alle av tingene man kan stemme over der Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 GoW 1 & 2 på Blu-Ray er absolutt førstevalget for meg. Selv om jeg eier God of War 1, 2 og CoO. Men God of War 1 disken min ble ødelagt, ps2en lage runde riper i den før maskinen selv døde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå