Gå til innhold

Final Fantasy - Hva er bra med det?

- FuzioN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden Final Fantasy finnes på SNES, PS, PS2, PS3, GC, Wii, DS, PSP, GBA, PC og 360 (og sikkert flere plattformer) burde heller denne tråden vært i "Felles". Men næmmen, der er det en tråd som heter "Final Fantasy religionens tråd, For oss Final Fantasy fans!" - kanskje du burde stilt spørsmålet der som alle Final Fantasy-fansen er?

Hva som er bra med Final Fantasy?

Alt. Alt fra story, gameplay og grafikk til covrene, musikken og gleden dama di deler med deg når hun klarer siste bossen alene ;)

Lenke til kommentar

jeg har alltid holdt meg vekke fra FInal fantasy pga av førsteinntrykket.. en springer rundt meg en gjeng cocky characters som ser ut som småjenter hele gjengen..

MEN når jeg fikk ps3 bestemte jeg meg for endelig å teste, kjøpte først FF9 og deretter FF12, begge spillene er knallbra, spesiellt storyen.. kampene.. Det er rett og slett utrolig gjennomførte og storslåtte spill.

det var forøvrig dama mi som fikk meg til å begynne med FF, hun har vel gjennomført 3-4 FF spill, og gleder seg kjempemye til neste spill :)

men selv om spillene er konge hadde det ikke skadet om de var litt mindre barnslige, mye mindre stønning og fnising, mja rett og slett mer voksent :)

Lenke til kommentar

Fenixen. Kan hygge deg over at ff 13 versus blir M spill o.o Og du skulle fått skaffet deg ff 7 og fått spillt det. FF 7 international version er komt ut på japansk ps store. Og noen tror at det kommer til US og EU store om noen månnederd. Bare å håpe :)

Lenke til kommentar

ja jeg kunne tenkt meg å spille FF7.. har så vidt testet det i ungdommen.. men er litt av den formening at slike spill gjør seg best som gode minner :) men kommer det til EU/US så klarer jeg vel ikke la sjansen gå fra meg..

Godt å høre at det blir M.. inntrykket fra gameplay videoen er bra også, virker ikke like sukkersøtt som FF12 og FF9

at flere ser ut som 14 år gamle småjenter er noe en bare må se forbi når det kommer fra japan uansett så det skal jeg klare :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...