Joachim_F Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det har vært en ny fabelaktig uke på nettet, med massevis av spillmoro. Les mer Lenke til kommentar
ododooo Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Litt OT men.. Hva for et spill er bildet på toppen hentet fra? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Bildet i toppen er fra Police Quest, et av de gamle Sierra-spillene du kan teste på sarien.net (det står om det i delen om gratisutgivelser). Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Nytt Puzzle Quest o_O Det så nesten likt ut som Challenge of the warlords Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 En slags russisk Rainbow Six? Hum. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Sarien.net er jo bare genialt. Det funker ikke no særlig i Opera, men går fint i Firefox. Har selvsagt de fleste spillene liggende fra før av, men greit å slippe DosBox for å spille litt Larry eller PQ1. Har ikke funnet noen måte å save på da... Den sida gjør det enda enklere å spille litt Larry i ny og ne, noe jeg selvsagt fortsatt gjør. Spillet rocker jo fortsatt. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Litt skuffende kort expansion til Saints Row 2, men var ganske moro den ene timen det varte. Håper da inderlig at de neste expansion pakkene blir vesentlig lengre. Endret 25. april 2009 av Batanen Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 I tillegg kan eiere av PS3 og PSP laste ned PlayStation-spillene Championship Bass (et fiskespill) og Future Cop LAPD (action) Holy cow! Jeg har bare hatt våte drømmer om at dette spillet kanskje sku utgis på PSN, men nå er det faktisk sant også! Dette blant de kuleste PS1-spillene. Ever. Anbefales sterkt! Har også en utrolig kul multiplayer (som jeg ikke ikke vet om denne versjonen har, tho) som 1v1 eller 1vCPU modus som er utrolig konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå