Gå til innhold

Pedobear bilde

Larsen-

Anbefalte innlegg

Da har det seg slik at jeg gjerne vil ha et spesielt bilde av pedobear på min egen russebukse. Har sitt det før, men har ikke klart å funnet det igjen :/ Bilde jeg søker viser at pedobear har en av hendene sine over pannen og leter etter såkalte targets. Har noen peiling hvor jeg kan finne akkurat dette bilde?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pedobear bilder er forresten ikke lov på diskusjon.no. Kunne noen tenke seg å forklare meg hvorfor? Greit nok at pedobear supposedly er pedofil, men det er da kun humoristiske bilder av en bjørn. Det snakkes daglig om voldtekt, drap og kidnapping der, og ofte med mye grovere beskrivelser enn et tegneseriebilde noensinne kan gi. Det assosieres med pedofili, javel? Våpen assosieres med mord. En finlandshette kan assosieres med ran, voldtekt og kidnapping.

Jeg hadde ikke turt det.

Hva skjer med deg og å være redd for alt inneholder ordet "pedo"?

Lenke til kommentar

Pedobear er så utbredt at han ikke lenger er "nok" til å vekke mistanke om CP: Det har han heller aldri vært egentlig. Og om du tilfeldigvis stusler borti noe CP er ikke det noen grunn til å rømme landet heller. Politet bryr seg ikke om du kom inn ved en tilfeldighet èn gang, netter har tross alt mange brukere, og det er nødt til å ramle inn mange mange mange randoms.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...