- FuzioN Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Kanskje co-op multiplayer. Men det hørtes tåpelig ut... Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Så lenge ikke multiplayerdelen har tatt så mye tid og ressurser at det har gått ut over singleplayerdelen så er det jo gode nyheter da. Voucher er en kupong som kun kan brukes til å kjøpe et spesiellt produkt/tjeneste. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Tipper som mange andre at sony gjør som det MS gjorde med Crackdown. At de la til en kode til halo 3 betaen for å få opp salget. Det som er litt morsomt er at jeg endte opp med å spille Crackdown mye mer enn H3 Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ser ut som om det blir kjøp av inFamous på release ja. dette er den beste nyheten jeg har lest så langt i år: Uncharted 2 får flerspiller Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Det er jo kun bekrefta for USA. Så vi må nesten vente å se på mandag om dette gjelder europa også. Endret 27. april 2009 av Shicca Trenger ikke quote når du svarer på innlegg rett over deg selv. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) De lager sikkert ikke en annen versjon, uten MP til Europa om USA får MP da. Det ville jo vært helt meningsløst Endret 27. april 2009 av Shicca Trenger ikke quote når du svarer på innlegg rett over deg selv. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 jeg er skuffet, over at det er MP beta til U2 i InFamous, og jeg er skuffet over at det er MP i U2 Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Stiller meg likegyldig til flerspiller, men at de legger til co-op må jeg si jeg liker. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 jeg er skuffet, over at det er MP beta til U2 i InFamous, og jeg er skuffet over at det er MP i U2 Hvorfor det? Om det ikke går uttover SP delen så ser jeg ingen problemer. Latterlig at noen sier nei takk til gratis MP. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Coop i Uncharted tror jeg, eller jeg vet det blir helt sinnsykt ellevillt med tanke på alle gameplay mulighetene eneren hadde. Dette blir ikke noe annet enn sinnsykt rått. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Ser ut som om det blir kjøp av inFamous på release ja. dette er den beste nyheten jeg har lest så langt i år:Uncharted 2 får flerspiller Det er jo kun bekrefta for USA. Så vi må nesten vente å se på mandag om dette gjelder europa også. De lager sikkert ikke en annen versjon, uten MP til Europa om USA får MP da. Det ville jo vært helt meningsløst Selvfølgelig ikke. Sånn jeg oppfattet posten hans var at han skulle kjøpe InFamous på grunn av nyheten han leste. Var ikke multiplayeren jeg kommenterte. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Åja, da forstår jeg Endret 27. april 2009 av Shicca Trenger ikke quote når du svarer på innlegg rett over deg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå