Gå til innhold

Ny annonsering av Sony!

- FuzioN

Anbefalte innlegg

Jeg logget inn på Youtube og fant at PlayStation hadde lastet opp en video med navnet ''???''. De sier i filmen at det vil bli en stor annonsering. 27/04/09. Vi får vente å se hva det blir. Det heller ikke lenge siden videoen er lagt ut. Vi snakker om timer, minutter.

Noen kommentarer til filmen: (Bare for å se hva folk håper på :))

Skjul

yippiekiyah:

price drop?

MojowidanAK:

Sony gets rid of Home ?

that wud be a great announcment!! j/k! :p

seriously i wonder whats so "BIG" about this

I WANT TO KNOW NOW!

lucarocks1 :

price drop

KneeDeepJason:

does this mean some suprising announcements .......

LBP 2 ???

MGS 5 ???

who knows

(Jeg svarte på dette innlegget og skrev at LBP2 allerede er annonsert, Google LB2 :))

rayza:

kotaku interviewed somebody from sony and he said thats not it

tuxsbro:

Jak 4

Endret av HCG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper det har noe med Uncharted å gjøre vis man forhåndsbestiller eller kjøper InFamous.

Demo av Uncharted virker å være noe mange tror. Det går også rykter om at Uncharted vil få multiplayer og en slags co-op som ikke har med singleplayerdelen å gjøre. Så det kan for eksempel være betakode for Uncharted som følger med forhåndsbestilling av InFamous. Hittil kun et nettsted som har snakket om multiplayer for Uncharted så det må gå som et syltynnt rykte.

http://www.thatvideogameblog.com/2009/04/2...r-deets-leaked/ <--- Irriterende fyr snakker om Uncharted 2 multiplayer.

Lenke til kommentar

Jeg er rimelig sikker på at Uncharted 2 får co-op. De har uttalt at hun nye dama skal være like tøff og flink med våpen som Drake er. Og jeg så et intervju med en av sjefene bak spillet der han sa at de har lagt til nye gameplay-elementer som vil øke gjenspillingsverdien betraktelig. Syns det lukter co-op jeg. Håper bare det ikke går ut over enspillerdelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...