- FuzioN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Jeg logget inn på Youtube og fant at PlayStation hadde lastet opp en video med navnet ''???''. De sier i filmen at det vil bli en stor annonsering. 27/04/09. Vi får vente å se hva det blir. Det heller ikke lenge siden videoen er lagt ut. Vi snakker om timer, minutter. Noen kommentarer til filmen: (Bare for å se hva folk håper på ) Skjul yippiekiyah: price drop? MojowidanAK: Sony gets rid of Home ? that wud be a great announcment!! j/k! seriously i wonder whats so "BIG" about this I WANT TO KNOW NOW! lucarocks1 : price drop KneeDeepJason: does this mean some suprising announcements ....... LBP 2 ??? MGS 5 ??? who knows (Jeg svarte på dette innlegget og skrev at LBP2 allerede er annonsert, Google LB2 ) rayza: kotaku interviewed somebody from sony and he said thats not it tuxsbro: Jak 4 Endret 23. april 2009 av HCG Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Blank rute fra deg som vanelig :rolleyes: Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Blank rute fra deg som vanelig :rolleyes: Det funker jo aldri med meg. Takk til GV Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Uncharted 2 og inFamous demoer kanskje? Lenke til kommentar
DeRuste Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kanskje en Uncharted 2 demo i InFamous spillet? Eller nytt gameplay fra spillene? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Håper på Uncharted 2 demo. Eller kanskje Uncharted 3 og/eller inFamous 2? Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Håper på Uncharted 2 demo. Eller kanskje Uncharted 3 og/eller inFamous 2? Er vel lite sansynlig at de annonserer Uncharted 3 eller inFamous 2 før lanseringen til spillene før i rekken. Men forstår ikke helt hva det kan være, for en demo er vel ikke noe som kan kalles stor annonsering? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Neineinei...denne gangen er det absolutt ein rosa PS3 det er snakk om, bombesikker! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Haha, Mala krysser fingrene Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er nok tidligere demo for Uncharted 2 i InFamous ja. Demo av Uncharted skal jo komme, så passer jo fint å selge spill i samme slengen. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Neineinei...denne gangen er det absolutt ein rosa PS3 det er snakk om, bombesikker! Haha, ja det hadde vært noe. Lenke til kommentar
Grotlo_94 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Siden det er masse bilder om spill, så kan det være ny innhold til spill, sånn som trophy Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Eg hadde ihvertfall hoppet i taket for litt trophy support altså :rolleyes: Tviler på noe så lite vil vere storbomben i denne sammenheng. Endret 23. april 2009 av Mala Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Kan det være PSThree? (Altså PS3 Slim.) Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Blir vel en demo av Uncharted 2 med på disken som InFamous kommer på. Men hadde ikke sagt nei til rosa PS3 heller =) Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 inFamous utgivelsesdato ble nettopp fremskyndet med noen uker. Kanskje de planlegger å gjøre det samme med Uncharted 2 bare med måneder i stede for uker? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tipper det har noe med Uncharted å gjøre vis man forhåndsbestiller eller kjøper InFamous. Demo av Uncharted virker å være noe mange tror. Det går også rykter om at Uncharted vil få multiplayer og en slags co-op som ikke har med singleplayerdelen å gjøre. Så det kan for eksempel være betakode for Uncharted som følger med forhåndsbestilling av InFamous. Hittil kun et nettsted som har snakket om multiplayer for Uncharted så det må gå som et syltynnt rykte. http://www.thatvideogameblog.com/2009/04/2...r-deets-leaked/ <--- Irriterende fyr snakker om Uncharted 2 multiplayer. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg er rimelig sikker på at Uncharted 2 får co-op. De har uttalt at hun nye dama skal være like tøff og flink med våpen som Drake er. Og jeg så et intervju med en av sjefene bak spillet der han sa at de har lagt til nye gameplay-elementer som vil øke gjenspillingsverdien betraktelig. Syns det lukter co-op jeg. Håper bare det ikke går ut over enspillerdelen. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Syns det lukter co-op jeg. Håper bare det ikke går ut over enspillerdelen. Har samme oppfatning som deg. Gjerne Co-op, men for all del ikke la det gå utover single player delen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå