montesa Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Vet noen om en plass der jeg kan få tak i musikk som jeg kan bruke på en film jeg lager? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 i noe som kalles "butikker" får man enkelte ganger kjøpt "cd'er" med musikk på. som oftest er det spesielle butikker som selger disse "cd'ene", og de heter ting som "platekompaniet", "platon", "free record shop", og lignende. dessuten.. "vet", ikke "hvet". Lenke til kommentar
montesa Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg skal bruke musikken til en film jeg lager, som jeg igjen skal legge ut på nettet... Jeg vil altså ikke ha noen problem med copyright osv... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 i noe som kalles "butikker" får man enkelte ganger kjøpt "cd'er" med musikk på. som oftest er det spesielle butikker som selger disse "cd'ene", og de heter ting som "platekompaniet", "platon", "free record shop", og lignende. dessuten.. "vet", ikke "hvet". Helt UNØDVENDIG(akorat som min "CAPS-bruing" ) Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Vet noen om en plass der jeg kan få tak i musikk som jeg kan bruke på en film jeg lager? Royality-free musikk: Partners in rhyme etone-net Et godt alternativ kan være å kjøpe et program som Sonic Foundry's Acid Pro... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå