Gå til innhold

Red Bull er tilbake!

-ErlendA-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke slik at Red Bullen måtte fjerne enkelte ting i drikken for at den kunne bli solgt i Norge? Den norske smaker sikkert annerledes enn f.eks den amerikanske.

Det var vel berre ein vitamin dei fjerna, det er like mykje koffein, sukker og taurin i som den svenske og amerikanske. Så smaken er nok veldig lik.

Dei var utsolgt på rema 1000, så da blei det berre Burn på meg i går :( Satse på at dei får meir til veka.

Lenke til kommentar
Er det ikke slik at Red Bullen måtte fjerne enkelte ting i drikken for at den kunne bli solgt i Norge? Den norske smaker sikkert annerledes enn f.eks den amerikanske.

Det var vel berre ein vitamin dei fjerna, det er like mykje koffein, sukker og taurin i som den svenske og amerikanske. Så smaken er nok veldig lik.

Dei var utsolgt på rema 1000, så da blei det berre Burn på meg i går :( Satse på at dei får meir til veka.

Men uansett så er ikke Red Bull noe godt i forhold til Battery. I allefall ikke når det kommer til drinkmixing, som i for seg er eneste arena jeg tar i bruk produkter i samme sjanger.

Og Burn er jo helt katastrofe. Så det er sagt :)

Lenke til kommentar

Kjøpte redbull for første gang i Norge idag :) Red Bull er enkelt og greit best. Ikke mye bedre, men litt bedre enn alle de andre. Så lenge det ikke er noen stor prisforskjell holder jeg meg til red bull jeg.

Lenke til kommentar
Er det bar meg, eller tar ikke Coop butikker inn Red Bull?

Virkar slik, ja.

Red Bull var faktisk ein av dei største skuffelsane eg har smakt. Smakte som Gingered Battery, bare litt surare. Nei, ikkje noko å fly i taket av. Urge Intense :love:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...