JoanTheMan Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 De er søte og gode, Burn er søtere enn red bull. Ingen av dem gir meg noe energi men de er sykt gode. Er red bull i butikkene snart eller? skulle det ikke kommet i begynnelsen av mai? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvilke butikker selger red bull? Er den kommet til sørlandet allerede? og tilslutt litt off topic: I hvilke butikker selges urge intense, og er den nå god??? Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 jeg har bare sett red bull på rema 1000 i trøndelag urge intense smake som utvannet vanlig urge litt offtopic men pytt pytt har ingen smakt Monster Energy da, den goooood Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvilke butikker selger red bull? Er den kommet til sørlandet allerede? og tilslutt litt off topic: I hvilke butikker selges urge intense, og er den nå god??? Jeg har sett RB på Ica Nær og Rimi sålangt. Intense har jeg sett i stortsett alle butikker. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vel, den lokale prixen har ingenting... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg kjøpte red bull på danskebåten i dag, og den var overraskende god kontra battery og burn som er de andre jeg har smakt. Denne var ikke like søt og mye bedre! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 jeg har bare sett red bull på rema 1000 i trøndelagurge intense smake som utvannet vanlig urge litt offtopic men pytt pytt har ingen smakt Monster Energy da, den goooood Synes Urge Intense var utrolig god ;o Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Red bull er elsk! Kjøpte akkurat en fra 7-Eleven Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Kjøpte min første firepakning på Coop Obs. Yum Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Redbull <33333 Mangler bare at "Bawls" ( eller hva det het) på de blå glassflaskene kommer tilbake Lenke til kommentar
eerik97 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Smakte Red Bull idag uten sukker! HAHA!!! Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sukkerfri Red Bull må være noe av det verste eg har smakt. Smaken av det de putter oppi isteden for sukker (asparatam?) er ikkje god i det heile tatt. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg så en Red Bull bil forige helg Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 18 (eller er det 20?) års grense på å åpne "skjul"!!!!!!! Skjul Red Bull + vodka + isbiter = en helt sinnsyk god drink Men tipper den Red Bullen som kommer til Norge er svakere enn den som er i sverige... Er vel det samme med Burn? Red Bull og Vodka er vel Østfolds nasjonaldrink. Og det er 20 års aldersgrense på sprit. Jeg foretrekker cognac og whiskey. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Fant i dag ut at dei hadde Red Bull på den einaste Rema 1000 i kommunen, så det skal kjøpast seinare idag. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kjøpte red bull på meny i dag, helt is kald og det var digg. Den eneste skuffelsen var at det er svinedyrt, nemlig 20 kr for en boks og det var i tillegg light versjonen (sygerfree)... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kjøpte Red Bull på Meny i dag, men synes den smakte 'mildere' enn det jeg kan huske at Red Bull er. Mulig jeg bare innbiller meg ting Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kan hende du kjøpte en sukkerfri versjon? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nei, det var ikke den sukkerfrie. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er det ikke slik at Red Bullen måtte fjerne enkelte ting i drikken for at den kunne bli solgt i Norge? Den norske smaker sikkert annerledes enn f.eks den amerikanske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå