Paisley Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har Red Bull (elsker å skrive bull) kommet for salg i butikkene nå? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Eh, syns Red Bull er oppskrytt, smaker godt gjør det heller ikke. Klarer jeg ikke å holde meg våken uten hjelpemidler kan jeg likeså godt bare gå og legge meg. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Må si meg uenig når det kommer til smaken, synes at det faktisk smaker relativt godt. Men ikke like godt som Burn, Burn har en fantastisk smak. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Nei, smaken avhenger jo av personen som drikker den. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Red Bull gjør meg bare trøtt, egentlig. Men den er syk god. :o Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Red Bull er jo ikke noe særlig godt da, akkurat som alle de andre energidrikkene. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Red Bull er jo ikke noe særlig godt da, akkurat som alle de andre energidrikkene. SoBe er bare sykt digg da Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har aldri smakt red bull, så gleder meg skikkelig til den kommer i butikken. Syntes at mange av energidrikkene er altfor søte, det blir bare kvalmende! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Battery er jo litt sur på smak. Burn er heller ikke for søt. Dark Dog, som jeg husker den, var heller ikke for søt. Hvordan er den Urge Intense (?) drikken? Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg synes den er tam, liker mye bedre den vanlige Urgen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det er vel grenser for hvor farlig Red Bull kan være, så lenge man ikke overdriver inntaket. Hvis den smaker like campagnebrus som Battery, holder jeg meg unna uansett. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Var på en sånn energidrikke kalkulator, jeg trenger 141 for å dø. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg trenger over 100 Red Bull for å dø. Men det ser ut til at den kun tar høyde for koffein i drikken. Det er jo mulig å dø av noe annet enn det. http://www.energyfiend.com/death-by-caffeine Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Eat it, jeg trenger 160 det er mye red bull det.. *tenke* Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Eat it, jeg trenger 160 det er mye red bull det.. *tenke* Så du veier ca. 85kg? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Eat it, jeg trenger 160 det er mye red bull det.. *tenke* Så du veier ca. 85kg? Korrekt Man kan altså lett finne ut vekta til folk ved å skumme gjennom tråden! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har de kommet ennda? :o Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Kommer vel til helgen, hvis jeg ikke tar helt feil. Smaken er god den, men man blir ikke akkurat noe mer våken av det. Ikke jeg i hvertfall. Edit: After 122.25 cans of Red Bull, you'd be pushing up daisies. Endret 18. mai 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvis jeg ikke husker feil så smaker red bull veldig søtt, hvis ikke det var burn ( eller begge ). Litt for søtt egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå