-ErlendA- Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Idag fikk jeg en hyggelig opplevelse. Red Bull har returnert! NRK: http://tinyurl.com/djp4cq VG: http://tinyurl.com/dfafnn ITA: http://tinyurl.com/cdzno9 TV2: http://tinyurl.com/dzs75s Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Aldri drukket det før. Faktisk, så drakk jeg min første energi drikk, burn, for bare noen uker siden. Blir spennende å smake Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Yeee. Nå blir det lettere å holde seg våken på LAN Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Problemet er at inntekten min jeg får fra svenskegrensa nå forsvinner <_<. En annen ting jeg bekymrer meg over er at det ikke blir like spesielt å drikke det lenger, nå som det blir "vanlig". Men ellers er det bare awsome Endret 23. april 2009 av Snapz Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det er så lenge siden jeg smakte Red Bull at jeg husker ikke hvordan den smaker en gang. Synes ikke de var så spennende nyheter egentlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Sprit og Red BUll = Shaching! Edit: Det er kult å skrive BUll. Så det så. Endret 23. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Høres da greit ut dette. Da kan eg kansje drikke de 2 år gammle boksene eg har ståenes her fra syden Lenke til kommentar
Erik Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Konge, ingen av de drikkene på markede her til lands er noe særlig tess. Gleder meg! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg fikk faktisk MAIL fra VG om dette :| Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Er det ingen her som bryr seg om dette : Til tross for at norske myndigheter hittil har holdt fast på forbudet, gjør det nye EU-kravet om fri konkurranse det vanskelig å opprettholde forbudet. Jeg sier nei til Red Bull. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) 18 (eller er det 20?) års grense på å åpne "skjul"!!!!!!! Skjul Red Bull + vodka + isbiter = en helt sinnsyk god drink Men tipper den Red Bullen som kommer til Norge er svakere enn den som er i sverige... Er vel det samme med Burn? Endret 24. april 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Er visstnok mindre B6-vitaminer i den norske, men ellers så går eg ut ifra at det er det samme. Fra NRK artikkelen: Drikken skal trolig lanseres i Norge i begynnelsen av mai med egen etikett og med redusert innhold av B-vitaminet B6. Endret 24. april 2009 av tine_yoghurt Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Meh, redusert innhold... Ser ut som man må dra til Sverige allikevel. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hva skal du egentlig med B6? Det er vel taurin du er ute etter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Sant det, er bare B vitaminene som blir redusert. dem trenger man ikkje Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg vil anbefale folk å ta det litt med ro, taurin er ikke bra i store mengder. Jeg og en kompis testet dette, og hjerterytmen min øket med ca. 10% etter å ha drukket to red bull. Kombinerer du dette med en sterk heimert kan hjertet få en stor påkjenning. Det var vel et par jenter som døde for noen år siden, etter å ha blandet energidrikker med heimert. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Er det ingen her som bryr seg om dette :Til tross for at norske myndigheter hittil har holdt fast på forbudet, gjør det nye EU-kravet om fri konkurranse det vanskelig å opprettholde forbudet. Jeg sier nei til Red Bull. Jeg sier nei til EU, men ja til Red Bull(aldri smakt det tho) Lenke til kommentar
Aidskake Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Red Bull er så som så, Dark Dog savner jeg mer. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Føler tennene mine etse bort allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå