Gå til innhold

Fable 2 nye Achivements

Faydedar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er en liten Info-addon fra meg til dere som lurer på om du automatisk får achievements hvis du har oppnådd kravene for de nye achievementsene:

A few people have asked about 'The Nutcracker', 'The Paramour' and 'The Concierge' achievements and whether or not they can be unlocked immediately if the requirement has already been completed on the Fable 2 retail disc... We can confirm that if you have already completed the requirement for these achievements you will unlock the relevant achievement as soon as you load your save game with the 'See the Future' 560MSP content downloaded. So, go get (nut)cracking!

http://community.lionhead.com/blogs/...3/3330503.aspx

Enjoy guys ;)

Lenke til kommentar

For usle 560 points?? Helt klart JA! Men du må også ha i bakhodet at jeg elsker Fable 2 så høyt at penger er ingen hindring når det kommer noe nytt DLC... :p

Jeg mener at See the Future er mye større enn Knothole Island. Ikke så mye som dobbelt så stort, men større... Mere varierte quests, og flere achievements som bygger på ting du kan gjøre i det orginale spillet (Domon Doors, groin shots, have sex ect.).

Det har også kommet en ny "Arena" kalt Colosseum. Dette er ett stort brett der fiender spawnes koninuerlig som du dreper dem. Du har 4:30 minutter på deg (tror jeg), og da er det opp til deg hvor mange du dreper. I tillegg er det brytere du kan skyte for å få points multiplier. Her spawnes alt fra beetels til necromancers. Jeg har bare spilt igjennom Colosseum én gang, men det er vel her jeg kommer til å bruke min tid heretter :D

Jeg elsket slutten på See the Future (SPOILER WARNING! Ikke les hvis du ikke har spilt det!)

Skjul
Der du møter Theresa og får se litt av fremtiden. Hun sier også at jeg kommer til å forstå dette etterhvert, noe som jeg tolker at Fable ikke er ferdig!! Jeg tror ikke det er planlagt noen flere DLCs, så jeg håper hun mener Fable 3 :D

Alt i alt vil jeg si See the Future er verdt 560 points ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...