anolop_InnleggNO Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Skal komme 12. mai ja Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kan hende den kommer litt på dagen. Kanskje etter skole/jobb tid? Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Spillet kommer mellom 10:30-11:30 GMT+1 B) Så det vil si at det kommer om en drøy time Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Rett før jeg drar på skolen Jaja, får forhåpentligvis skrudd på før jeg drar. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Her er en liten Info-addon fra meg til dere som lurer på om du automatisk får achievements hvis du har oppnådd kravene for de nye achievementsene: A few people have asked about 'The Nutcracker', 'The Paramour' and 'The Concierge' achievements and whether or not they can be unlocked immediately if the requirement has already been completed on the Fable 2 retail disc... We can confirm that if you have already completed the requirement for these achievements you will unlock the relevant achievement as soon as you load your save game with the 'See the Future' 560MSP content downloaded. So, go get (nut)cracking! http://community.lionhead.com/blogs/...3/3330503.aspx Enjoy guys Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Da er See the Future kjøpt, bare å vente til man får tid en dag til å spille Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Da begynte jeg å laste ned, kanskje jeg rekker en liten halvtime før jeg må dra Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Da startet jeg å laste det ned:D Glad jeg har fri idag.. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Var det så kult at ingen har klart å løsrive seg fra det lenge nok til å skrive en rask omtale? Selv er jeg på jobb de neste 10 dagene, så jeg må vente Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 En ting er i allefall helt sikkert! Lionhead har gjort det lettere for deg å samle dokker! Har funnet både Theresa og Lucien doll bare på Dig Spots nå Lenke til kommentar
RakkerUngen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 hvis man kun går rett på oppdragene så er der jaggu ferdig på en time .. jeg gjorde det ihvertfall.. hvis det ikker er flere oppdrag jeg ikke har sett da.. syns det var litt kort.. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det var i allefall litt lengre enn Knothole Island Kult med Colosseum da Jaja, håper på Fable 3 en gang jeg da! Skjul ...og med den slutten der tyder det vel på at den kommer! Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 For usle 560 points?? Helt klart JA! Men du må også ha i bakhodet at jeg elsker Fable 2 så høyt at penger er ingen hindring når det kommer noe nytt DLC... Jeg mener at See the Future er mye større enn Knothole Island. Ikke så mye som dobbelt så stort, men større... Mere varierte quests, og flere achievements som bygger på ting du kan gjøre i det orginale spillet (Domon Doors, groin shots, have sex ect.). Det har også kommet en ny "Arena" kalt Colosseum. Dette er ett stort brett der fiender spawnes koninuerlig som du dreper dem. Du har 4:30 minutter på deg (tror jeg), og da er det opp til deg hvor mange du dreper. I tillegg er det brytere du kan skyte for å få points multiplier. Her spawnes alt fra beetels til necromancers. Jeg har bare spilt igjennom Colosseum én gang, men det er vel her jeg kommer til å bruke min tid heretter Jeg elsket slutten på See the Future (SPOILER WARNING! Ikke les hvis du ikke har spilt det!) Skjul Der du møter Theresa og får se litt av fremtiden. Hun sier også at jeg kommer til å forstå dette etterhvert, noe som jeg tolker at Fable ikke er ferdig!! Jeg tror ikke det er planlagt noen flere DLCs, så jeg håper hun mener Fable 3 Alt i alt vil jeg si See the Future er verdt 560 points Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 anolop takk at du sa litt om den pakka blir nok kjøp ja men er får man de dukkene i den pakka også? syns jeg leste det et sted her? Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg har i allefall funnet Theresa og Lucien doll på to dig spots Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Da har jeg alle achievementene! 1350/1350 Absolutt verdt de usle 560MSP det kostet. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 ok da skal det bli kjøp på meg men kanskje jeg kjøper det i morra Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Da var alle achievementene i boks! 1350/1350 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå