Gå til innhold

Nye spill fra Flagship-veteraner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mythic var forsåvidt morsomt, og jeg tror gjerne de kunne ha solgt det over disk med større fortjeneste enn HGL. På den annen side, jeg klarer ikke å engasjere meg når det kommer nye hack-and-slash spill bygget over samme list som Diablo, lenger. Diablo (1/2), Sacred (1/2) og Titan Quest har for lengst mettet markedet.

Lenke til kommentar
Mythic var forsåvidt morsomt, og jeg tror gjerne de kunne ha solgt det over disk med større fortjeneste enn HGL.

Enig med deg der (untatt at det heter Mythos og ikke Mythic :p )

Mythos var en såpass nostalgisk nytelse å spille og det at dem ikke lager det lenger synes jeg er rett og slett bånn i bøtta!

Hvis Torchlight er nye Mythos så tviler jeg på at det kommer til å bli like morsomt, Torchlight høres forsåvidt ganske dumt ut synes nå jeg..

 

Ser ikke helt hvorfor de ville gi opp Mythos.. det er et av de få spillene som er gratis å spille som faktisk hadde potensialet! og for å ikke nevne all den positive feedbacken de har fått på det..

Lenke til kommentar
Mythic var forsåvidt morsomt, og jeg tror gjerne de kunne ha solgt det over disk med større fortjeneste enn HGL. På den annen side, jeg klarer ikke å engasjere meg når det kommer nye hack-and-slash spill bygget over samme list som Diablo, lenger. Diablo (1/2), Sacred (1/2) og Titan Quest har for lengst mettet markedet.

Dette er jeg veldig uenig i. Jeg mener det er alt for få spill i denne sjangeren. Sacred 1 og 2 er ikke spesielt gode spill. Titan Quest var ganske bra, men manglet en skikkelig online flerspillermodus. Og Diablo spillene begynner å bli gamle og mangler ting som etter hvert har blitt standard for spill nå til dags.

Det er bra det er noen som prøver å lage et nytt spill i sjangeren. Jeg vet om mange som sulter etter en skikkelig action-RPG, og må nøye seg med å spille et 9 år gammelt spill. Det er synd og skam at det er sånn.

 

Ser ikke helt hvorfor de ville gi opp Mythos.. det er et av de få spillene som er gratis å spille som faktisk hadde potensialet! og for å ikke nevne all den positive feedbacken de har fått på det..

Runic Games består hovedsaklig av ex-Flagship Seattle, datterselskapet til Flagship Studios. Selv om de ikke var involvert i utviklingen av Hellgate, var de finansielt avhengige av spillet, og det var dette som gjorde at de ikke fikk fortsette å utvikle Mythos. Mythos IPen ble overtatt av HanbitSoft da Flagship Studios gikk konkurs, og det var igrunn ingenting de ansatte i Flagship Seattle kunne gjøre med det, annet enn å starte et nytt firma og begynne på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...