TST Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kom her og rull deg i tjære og fjær medan eg sparkar deg i skrittet og ler. Les hele saken Lenke til kommentar
Kattzor Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Herlig annmeldelse! Godt å se at gamer.no har beina påbakken og sier ting som de er. Stå på! Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Huff da, det var da svært enformig Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kan ikke si noe annet en at jeg måtte trekke på smilebåndet noen ganger når jeg leste den anmeldelsen. Herlig Jeg hadde jo ikke tenkt til å kjøpe dette spillet uansett (faktisk har jeg aldri hørt om det) men nå er jeg helt sikker på hva jeg ikke skal bruke pengene mine på! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Artig å lese Gratulerer med deres første nye 1/10 anmeldelse! Men det var vel ikke TST som skrev denne anmeldelsen. Det sår det hos meg. Lenke til kommentar
Joshiwoo Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Litt artig hvor bra spillet har gjort det på Gamespot.com, hvor brukere gir spillet alt fra 7 til 10 og skryter av hvor forbedret spillet er fra forgjengeren. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tror nok mesteparten av de som sier det er de skikkelig tilhengerne av slike typer spill, eller Naruto generelt. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Eg lo meg skakk av anmeldelsen. Ser ut til at dei bruker like lang tid på utviklingen av Naruto spela som dei bruker på alt anna Naruto for tida. Mistenker at dei minste digger det då. Lettfattelig, flashy, og ensforming... Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Herlig omtale dette her Spillet kan ikkje vere verd innpakningen ein gang. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Men det var vel ikke TST som skrev denne anmeldelsen. Det sår det hos meg. Joda, jeg tenkte jeg skulle gjøre comeback som anmelder. Har også tatt et 3-ukers intensivkurs i nynorsk for å sørge for mer nynorskinnhold på Gamer.no fremover, siden folk ser ut til å like det så godt Neida. En liten feil der, ja. Fikset :-) Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Noe så latterlig btw, jeg gikk til innkjøp av Ninja Storm i dag (PS3), for ett sammentreff at det kom en Naruto anmeldelse akkurat idag da scary Lenke til kommentar
hgb-- Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Litt for mye "8. klasse-kåseri" preg over denne anmeldelsen synes jeg. Nynorsk har jeg ingenting imot tho : ) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Flott anmeldelse Gratulerer med deres første 1/10 anmeldelse Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Vil bare gratulere Øystein med å få lagt dette bak seg. Hørtes ut som en pine å spille og skrive om.. Lenke til kommentar
Merath Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Alltid moromt med en fargerik anmeldelse i blandt Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Såpass ja?! Har ikke engang DS, men det er alltid morsomt å lese slike anmeldelser! Gamer.no har klart seg bra på egenhånd synes jeg etter bruddet med EddaMedia. Faktisk har det endt opp med at jeg foretrekker å lese gamer.no enn "spillverket.no", noe jeg aldri engang husker navnet på! Gamer.no sitter i fingrene etter så mange år! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Viser nok engang at nynorskanmelderen er den beste. Herlig skrevet, ikke fult så herlig spill tydlighvis. Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Alltid en fornøyelse å lese slakt av Øystein Furevik, jeg får ikke akkurat lyst til å skaffe det spillet. Endret 23. april 2009 av Sardintoga75 Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Herlig skrevet anmeldelse! Men stakkars deg, Øystein, og stakkars Naruto. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Som sagt, flott anmeldelse, men jeg føler jeg fikk vite litt lite annet enn kampsystemet. Du kunne sagt "historien var ikke tilstede i det hele tatt" eller "historien var blank kopi fra animen", f.eks. Føler at jeg kun fikk innblikk i hvor horribelt dårlig gameplayet var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå