Zimmerh Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Syntes det var merkelig at ingen har skrevet det. Kartet er ubrukelig, 5 minutters arbeid kaller jeg det. Er veldig interessert i Bedre beskyttelse for servere angående CTD hacks og lignende + hit reg. Noen som har prøvd? Også var det den nye featuren Falcon haha det er lite fail, hvem gidder vel å kjøpe en pistol for å måtte rette den mot skjermen hele tiden samtidig som du styrer. Etter hav jeg har hørt var det den store hemmeligheten. Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) innstallerte battlefield2 og patch 1.5 i går. har ikke spillt det på 2 år. Men, etter 5 minutt kom jeg på hvorfor jeg sluttet... Bunny hopping , prone og skyt.... Hadde de lagt inn ett sekund delay på hopping of prone, så skulle jeg begynt med det igjen. Og hit box er enda rar.. Flere ganger jeg tømte magasinet i ryggen på folk på 10m avstand, ikke fan om jeg treffer., 2 sec senere, hopp, prone og jeg er død. (skjønner ikke helt hvordan alle vet hvor man skyter i fra heller. jeg må se etter personen, så sikte. de bare spinner rundt, vips så er jeg død) nei liker call of durty serien mye bedre. der treffer jeg i det minste. Men støtten for 1920x1200 var jo veldig bra. Endret 22. april 2009 av petrus Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Delay på hoppe og gå prone er på 0,7 Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Vel, kan ikke si meg helt enig med all denne kritikken.... Fyrte opp BF2 her for å prøve online litt seriøst og digger det. Ser ingen feil med hitboxene egentlig....sniping av folk selv om de bunnyhopper er bare en ekstra utfordring:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå