Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Mic trøbbel med Gigabyte HK.

Anbefalte innlegg

Hey og hopp, sitter og sliter noe så inni i h#¤%& med mic'en min. Jeg har Gigabyte GA-MA69GM-S2H hovedkort på denne pc'en med tilhørende internt lydkort levert av RealTek.

Nå er jeg både frustrert og oppgitt, har gjort mange endringer og endret tilbake, restartet, slettet og lagt inn drivere på nytt. Ikke noe hjelper. Det nærmeste jeg har gjort framskritt er vel strengt tatt å kunne ta opp lydene jeg spiller av på PC'en min. Nå får jeg endelig tatt opp diverse lydspor fra youtube (tror jeg iallefall, har ikke prøvd det, men funker iallefall med winamp. Var helt tilfeldig at jeg fant ut av det.) Aner ikke hvordan jeg har gjort dette, men nå klarer jeg iallefall det... Men jeg vil spille endwar og HAWX med mic.

Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Ah, beklager at jeg svarer så sent, har vært ute på arbeid i nordsjøen og ikke hatt tid til å surfe på nett. Det jeg mente var at det ikke ble registrert noe lyd inn fra mikrofonen, uansett hvilke innstillinger jeg setter det på. Jeg ga opp hele greia i går når jeg kom hjem og fant ut at det fortsatt ikke funka. Mikrofonen funker fint på andre maskiner, og mikrofonen på musematta fungerer fint når jeg tester den i stedet, men headset mikrofonen vil bare ikke fungere når jeg plugger den i denne maskinen.

Ga som sagt opp hele driten i går og kjøpte meg ett USB headset, tålmodigheten tok slutt. Eneste teite nå er at jeg skal kjøpe G35 headsetet når det kommer også, så var strengt tatt litt unødvendig å kjøpe seg noe nå... jaja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...