Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Skulle tro det kom flere bidrag. Men ser ikke slik ut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Jeg stemte på Teletubbiekid. Bildet hans skilte seg veldig ut fra resten på en utrolig kul, men samtidig morsom måte. Rett og slett et tøft bilde. Edit: Tyupoir Endret 1. mai 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Enig med den, Teletubbiekid sin wallpaper var rett og slett rå, men jeg er fortsatt ikke sikker på hvem jeg mener som har laget den beste wallpaperen, (Selv om Teletubbiekid sin ligger på en klar første plass nå) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vel Lakus får min stemme! Pga veldig orginalt tema Enkel men samtidig veldig god! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Thx for skrytet, deilig å høre. Endret 1. mai 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Din var jo helt rå da. Men nei, jeg skal spille litt nå før jeg får på meg klær går ut og innkrever penger for i går. Edit: Leif! Endret 1. mai 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Er dette noe av det SO-horeriet som jeg ikke får med meg? [/offtopic] Synd at det ble så få deltagere denne gangen da. Tror kanskje oppgaven var litt for vanskelig for de fleste her inne? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 SO-horeriet? Ja det var synd med så lite folk denne gangen, men tror kanskje det hadde noe med det du nevnte. Nestemann eller kvinne for sette opp en litt lettere oppgave. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ooooh, folk skylder deg penger for drikke fra igår? ^_^ Trodde først du preika om noe interne greier fra Siste Ordet elns jeg. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Nei ikke drikke, jeg skulle ut på en fest i moss, men jeg var slitten i går så gadd ikke, også ringte naboen og lurte på om jeg kunne passe barna dems mens de var ute, nå skal jeg ha 400 for det, 200 for denne gangen og en gang før. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Barnepass natt til 1. mai høres noe trist ut. Jaja, hvis man er sliten så er kanskje ikke fylla det artigste å finne på... Når er det pollen stenges btw? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Stenger pollen på mandag. Men ja ikke det morsomste, men orket virkelig ikke å dra ut å feste. To grunner, sliten og at jeg har en far som hadde gitt meg problemer pga det i lange tider etterpå. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Teletubbiekid fikk min stemme også, syns den var veldig kul Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Må si at dette er vanskelig. Nøtte sin synes jeg står mest i stil til TSW (hvor oppgaven er hentet fra,) Lakus sin var enkel men ga likevel et godt bilde, Saddlefall sin var utrolig stilren og Teletubbiekid sitt bidrag var rett og slett kult. Er sannelig ikke sikker på hvem jeg skal stemme på, men tror nesten det må bli Teletubbie som går av med seieren med Nøtte på en andreplass. Endret 1. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Hmm... hørtes ut som tankegangen min det der. Teletubbiekid sin wallpaper er utrolig rå, men nøtte og Lakus sin traff såppas bra til TSW at jeg er sannelig ikke sikker. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 The Secret World: darkdaysarecoming.com Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Okay. Hvordan er Jesus og monsterduer relevant i forhold til TSW egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå