Gå til innhold

Photoshop v2

Vaenas

Hvilken wallpaper er best?  

1. 1. Det står i mellom Nøtte og Teletubbiekid.

• Nøtte
      22
    • Teletubbiekid
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder hvem som skal lage oppgaven synes jeg at vi kan ha det slik som Teletubbiekid sa, eller i allefall noe lignende.

Eneste er at samme person kan ikke lage en ny oppgave etter hverandre, f.eks Teletubbiekid vinner engang, han lager oppgave. Etter det vinner en annen person den personen lager en oppgave, hvis da tubbiekid vinner så får andre plassen i stedet. Altså tubbiekid må stå over det å få lage en oppgave hvis han vinner oppgaven rett etter sin egen. Dårlig forklart men håper dere forstår.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar
Du må nok røpe de ultrahemmelige linkhemmelighetene dine :p

Already done, men problemet er også løst ;)

Søkefunksjonen er fin om du vil finne signaturhemmeligheten.

Jeg søkte, jeg feilet. Kan du, O store, allmektige Lakus, røpe dine hemmeligheter for meg?

Lenke til kommentar

Mitt Bidrag!

Skjul
Photoshopkonkuranse2copy.jpg

Hmm dte ser ut til at phtobucket har skalert ned hele bilde mitt så det oppfyller ikke kravene i reglemanget men jeg har orginal filen liggende om der eikke tror på meg at den er laget i de påkrevde størrelsene!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Mitt Bidrag!

Skjul
Photoshopkonkuranse2copy.jpg

Hmm dte ser ut til at phtobucket har skalert ned hele bilde mitt så det oppfyller ikke kravene i reglemanget men jeg har orginal filen liggende om der eikke tror på meg at den er laget i de påkrevde størrelsene!

Send den på mail til [email protected].

Ser du har lest opp om temaet også, nydelig arbeid.

Lenke til kommentar

Samme sak her med at nettsidene begrenser størrelsen på bildet. Skal se om jeg får lastet opp til forumet. Men det er greit nok da jeg ikke er ferdig uansett. Men slik er det iallefall ut akkurat nå. Vet ikke om jeg beholder den veldig "støvete" stilen så lenge, men det får jeg se på.

post-215-1097274929_thumb.jpg

post-162-1097276416_thumb.jpg

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Samme sak her med at nettsidene begrenser størrelsen på bildet. Skal se om jeg får lastet opp til forumet. Men det er greit nok da jeg ikke er ferdig uansett. Men slik er det iallefall ut akkurat nå. Vet ikke om jeg beholder den veldig "støvete" stilen så lenge, men det får jeg se på.

Takk for ny wallpaper.

Og Nøtte, du tror ikke på konspirasjons teoriene vel?

Lenke til kommentar
Skjul

Takk for ny wallpaper.

Og Nøtte, du tror ikke på konspirasjons teoriene vel?

Tiden vil vise om det er sant eller ikke! Men syns det var et fint teme for konkuransen!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...